Søger gode ideer til legetøj der er lærerigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2012

2721

Hej

Jeg kunne godt bruge nogle ideer til hvad jeg kan løbe af legetøj som er lærerigt?
Synes vi er kørt død i biler og lign. Kunne godt bruge noget legetøj der er sjovt med samtidig udfordre lidt.
Og noget vi kunne lave sammen?
Hvad passer til en dreng 27 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

2721

21. september 2012

dorthemus

Bøllemyr skriver:

Hej

Jeg kunne godt bruge nogle ideer til hvad jeg kan løbe af legetøj som er lærerigt?
Synes vi er kørt død i biler og lign. Kunne godt bruge noget legetøj der er sjovt med samtidig udfordre lidt.

I Bog Og Idé har jeg købt en spil Billedlotteri for små børn fra to år. Fire plader med fire billeder og dejlige store kort...Runa er vild med at spille det og elsker også at sidde med det selv og øve hvad billederne hedder

Anmeld

21. september 2012

2721

dorthemus skriver:

I Bog Og Idé har jeg købt en spil Billedlotteri for små børn fra to år. Fire plader med fire billeder og dejlige store kort...Runa er vild med at spille det og elsker også at sidde med det selv og øve hvad billederne hedder

Ej, det var da en super god ide
Tak, det skal jeg da have købt
Har du andre gode ide, ved jo du er pædagog?
Jeg vil gerne prøve at få gjort og lært ham de ting han ville have lært i dp eller vg.
Føler mig nogen gange lidt blank, der kommer jo hele tiden så meget nyt

Anmeld

21. september 2012

dorthemus

Bøllemyr skriver:

Ej, det var da en super god ide
Tak, det skal jeg da have købt
Har du andre gode ide, ved jo du er pædagog?
Jeg vil gerne prøve at få gjort og lært ham de ting han ville have lært i dp eller vg.
Føler mig nogen gange lidt blank, der kommer jo hele tiden så meget nyt

Velbekomme Nu er jeg godt nok pædagog i en børnehave så er IKKE helt vebevandret i vuggestuebørns interesser men Runa bruger rigtig lang tid på de puslespil vi køber i zoo...sådan nogle fra Djeco hvor man skal parre to brikker, som fx en abe og så bananer eller en bjørn og honning. hun har også et fiskespil fra Djeco som er god til st finpudse finmotorikken . Hun puster også sæbebobler som styrker mundmotorikken og dermed sproget.

Anmeld

21. september 2012

Julemusen

Spurgte lige min mand som er pædagog i vuggestuen. Han anbefaler rollespils legetøj såsom legekøkken, værktøj og musiklegetøj som hitter i hans vuggestue. Hvad med puslespil :-) det var min nevø fuldstændig hooked på i den alder. Så køber man efter hvor gode de er :-)

Anmeld

21. september 2012

MorTilKian

Hej :-)

Vi har også flere kasser med biler som bliver taget frem to sekunder og så er det ikke sjovt mere..

Det blev til en børneguitar og et bowlingssæt i skum .. 

han elsker når far og ham bowler om fredagsslik hehe.

Anmeld

21. september 2012

MorTilKian

21. september 2012

MortilElias2010

Bøllemyr skriver:

Hej

Www.legeakademiet.dk 

Anmeld

21. september 2012

2721

dorthemus skriver:

Velbekomme Nu er jeg godt nok pædagog i en børnehave så er IKKE helt vebevandret i vuggestuebørns interesser men Runa bruger rigtig lang tid på de puslespil vi køber i zoo...sådan nogle fra Djeco hvor man skal parre to brikker, som fx en abe og så bananer eller en bjørn og honning. hun har også et fiskespil fra Djeco som er god til st finpudse finmotorikken . Hun puster også sæbebobler som styrker mundmotorikken og dermed sproget.

Ja okay, den havde jeg ikke fanget
Det må jeg lige kigge på.
Fiskespil har vi, men det er et dumt et. Er jeres ned magneter?
Sæbeboblet puster vi tit det er så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.