Jeg HAR stå i samme situation. Vi har også 3 børn og nejj hvor jeg ønskede nr 4. Nu er nr 3, 8½ år, så det er noget tid siden nu.
Men vores den sisdte var vel omkring 1½-2 år, da jeg begyndte at tale om nr 4. Manden sagde blank nej. Han ønskede virkelig ikke flere børn og jeg havde rigtig svært ved at acceptere det. Det fyldte bare så meget ved mig. Var nærmest helt besat at ønsket om nr 4 og jeg blev rigtig ked af det, når jeg fandt ud af gang på gang, at jeg havde misforstået mandens "hints". For han gav ikke hints.
Da der var gået nogle år og nr 3 var omkring 5 år, synes jeg, der ville blive for lang tid imellem vores 4 børn, hvis det skulle være. Ja så begyndte jeg at skyde det fra mig igen. Dét var en lettelse. Jeg havde båret rundt på et ønske, der kun var mit og manden havde hørt på mine argumentationer og nærmest plageri i så mange år.
Det var som om, jeg nu kunne begynde at leve mit eget liv. Store børn, super lækker mand og bare et godt liv med ambitioner i arbejdslivet.
Nu..... Jeg skal bare ikke have flere børn! Puhha... Ville være en hel katastrofe, hvis jeg blev gravid nu 
Råd.... Snak det hele GODT igennem og accepter din mands ønske. Tænk hvis det var omvendt...
Anmeld