Burde den ikke være lidt positiv 3+3, hvis der er gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

slet ikke - det altså de færreste der kan få en streg så tidligt!

du må væbne dig med tålmodighed

Jeg væbner mig med tålmodighed, selvom det er svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Nogle er meget følsomme over for HCG og får derfor symptomer, inden der er nok HCG i kroppen til at lave en posotiv test

Okay, tak for dit svar. Så er der håb endnu

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

De to gange jeg har været gravid, har jeg ikke kunnet teste før jeg var omkring 4-5 uger henne, så det er meeget forskelliget fra kvinde til kvinde og du kan sagetens være gravid, selvom du ikke har fået en positiv test endnu..

Held og lykke

Okay, tak for svar

Anmeld

21. september 2012

M (:

Nej.. Jeg kunne ikke teste positiv 3+4 (blev utydeligt positiv over tid).. Jeg testede tydeligt positiv 4+2, men testede så ikke i den mellemliggende periode..

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Nej.. Jeg kunne ikke teste positiv 3+4 (blev utydeligt positiv over tid).. Jeg testede tydeligt positiv 4+2, men testede så ikke i den mellemliggende periode..

Tak for svar havde du symptomer 3+4 da du testede?

Anmeld

21. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak for svar havde du symptomer 3+4 da du testede?

Ja, det havde jeg. Humørsvingninger og ømme bryster. Derudover havde jeg massiv kvalme svarende til 3+0..

Anmeld

21. september 2012

Zelinasmor

Jeg havde ingen symptomer før jeg testede positivt 5+2. Eller jo. Det eneste jeg døjede med, var at jeg fik en besynderlig kvalme hver gang jeg havde haft sex med min kæreste  (Stakkels ham!)

Mit var ikke planlagt, men ved jeg var 5+2 da jeg blev scannet 7+0 og fik fastsat termin. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ja, det havde jeg. Humørsvingninger og ømme bryster. Derudover havde jeg massiv kvalme svarende til 3+0..

Okay, dejligt at høre, at det godt kan lade sig gøre endnu og tillykke med din graviditet!

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg havde ingen symptomer før jeg testede positivt 5+2. Eller jo. Det eneste jeg døjede med, var at jeg fik en besynderlig kvalme hver gang jeg havde haft sex med min kæreste  (Stakkels ham!)

Mit var ikke planlagt, men ved jeg var 5+2 da jeg blev scannet 7+0 og fik fastsat termin. 

Tak for dit svar

Anmeld

21. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Okay, dejligt at høre, at det godt kan lade sig gøre endnu og tillykke med din graviditet!

Håbet er vel aldrig ude, før mens dukker op?

Mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.