Burde den ikke være lidt positiv 3+3, hvis der er gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej nej slet slet ikke!

Jeg fik kun en meget utydlig streg ved 4+0, så der er stadig håb

for dig  

Tak for svar Håber snart jeg får de to streger Havde du symptomer inden du testede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Tak for svar Håber snart jeg får de to streger Havde du symptomer inden du testede?

Nej jeg havde ingen symptomer, så troede faktisk ikke den var der. Jeg havde flere symptomer i de 2 måneder, hvor jeg ikke var gravid  Det er underligt hvad tankerne kan gøre. 

Det eneste der var, var at mine bryster var mere ømme i hele brystet, istedet for kun i brystvorten. Har altid ømme brystvorter efter æl. 

Jeg havde bestemt mig for, at jeg ville teste onsdag, hvis mens ikke var kommet. Men vågnede op om mandagen og havde en underlig følelse af at jeg var gravid og jeg måtte bare teste. Det gjorde jeg og jeg var gravid  

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej jeg havde ingen symptomer, så troede faktisk ikke den var der. Jeg havde flere symptomer i de 2 måneder, hvor jeg ikke var gravid  Det er underligt hvad tankerne kan gøre. 

Det eneste der var, var at mine bryster var mere ømme i hele brystet, istedet for kun i brystvorten. Har altid ømme brystvorter efter æl. 

Jeg havde bestemt mig for, at jeg ville teste onsdag, hvis mens ikke var kommet. Men vågnede op om mandagen og havde en underlig følelse af at jeg var gravid og jeg måtte bare teste. Det gjorde jeg og jeg var gravid  

Dejligt din fornemmelse var rigtig så

Jeg synes også jeg har haft mange flere symptomer alle de andre måneder, hvor der ikke har været noget. Har lige været rigtig forkølet, så tror måske det er derfra trætheden kommer. Men murren i underlivet, og så er mine bryster som sten. Manden fik et helt chok da han mærkede dem

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Dejligt din fornemmelse var rigtig så

Jeg synes også jeg har haft mange flere symptomer alle de andre måneder, hvor der ikke har været noget. Har lige været rigtig forkølet, så tror måske det er derfra trætheden kommer. Men murren i underlivet, og så er mine bryster som sten. Manden fik et helt chok da han mærkede dem

Ja det var rigtig dejligt. Men fik også helt et chok, da stregerne kom frem

Uhhh det håber vi der er et godt tegn! 
Glæder mig til en forhåbentlig positiv update om nogle dage 

Anmeld

21. september 2012

Faith

Jeg var næsten 5 uger henne før jeg testede positiv.

Håber du får en positiv test inden for de næste par dage.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det var rigtig dejligt. Men fik også helt et chok, da stregerne kom frem

Uhhh det håber vi der er et godt tegn! 
Glæder mig til en forhåbentlig positiv update om nogle dage 

Tak, skal nok komme med en update

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg var næsten 5 uger henne før jeg testede positiv.

Håber du får en positiv test inden for de næste par dage.

Okay, så må jeg lige blive lidt mere tålmodig, og så håber jeg den er der ! Tak for dit svar

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg blev lidt utålmodig, her til morgen. Tog en test, og ville efter egen beregning være 3+3. Har været meget træt de sidste dage og haft murren i underlivet, siden i onsdags har jeg haft så ømme og hårde bryster, at jeg ikke kan have BH på. Men testen var negativ. Hvis jeg var gravid, burde der så ikke have været en svag streg på nuværende tidspunkt?

slet ikke - det altså de færreste der kan få en streg så tidligt!

du må væbne dig med tålmodighed

Anmeld

21. september 2012

JustMe

Anonym skriver:

Okay, tak for svar Tænker bare når symptomerne er der, burde HCG vel også være i kroppen. Men håber på at det stadig kan lykkes denne gang!

Nogle er meget følsomme over for HCG og får derfor symptomer, inden der er nok HCG i kroppen til at lave en posotiv test

Anmeld

21. september 2012

Frejsmor

De to gange jeg har været gravid, har jeg ikke kunnet teste før jeg var omkring 4-5 uger henne, så det er meeget forskelliget fra kvinde til kvinde og du kan sagetens være gravid, selvom du ikke har fået en positiv test endnu..

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.