Hvordan spørger man hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Jeg står i denne situation med at jeg rigtig gerne vil have en baby med min kæreste nu, det har ikke noget med sex at gøre fordi vi har et super sexliv men vil gerne have en lille baby og være far.

Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal tage snakke op med hende?

Jeg har prøvet det der med at tage den op før vi har været gået i gang med at have sex men så har hun troet at jeg bare hat sagt det fordi jeg har været virkelig liderlig også bare har slynget den ud, men jeg mener det altså..

Hvordan kan jeg spørger hende/ starte en samtale omkring at få en baby? 

Vi har det helt fint økonomisk nu, masser af tid og er færdig uddannet så det vil ikke være et problem. 

Du kunne også bare bruge en hverdagssituation, hvis du ikke til gøre et for stort nummer ud af det - kender en fyr som meddelte at han var klar i køkkenet midt under madlavningen. Hun stod ved komfuret og han lagde bare armene om hende bagfra og nussedd lidt om hende. Så begyndte han at nusse hende på maven, og spurgte om der ikke snart skulle en baby derind?
Ellers synes jeg også den med filmen er en rigtig god idé!

Min kæreste meddelte at han var klar en dag, hvor vi havde passet min nevø. Da han havde afleveret drengen til sin far, vendte han sig om mod mig og sagde at sådan en ville han altså også have snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Miss Kat

Haha, sikke en hønsegård vi har her på baby.dk. (Kærligt ment!)

Lige så snart en mand åbner næbbet og ubryder et lille pip, er vi klar på tasterne, for det er så sjældent og sødt og går lige i æggestokkene på hver og én af os!  

TS, jeg synes, du selv har svaret. Så længe du kommer med forslaget i ALLE andre sammenhænge end lige før sex, tror jeg det vil blive godtaget med kyshånd. Hvis hun altså går med samme tanker.

Som Sussie siger, er det da oplagt at tage hende med ud at spise og stille spørgsmålet der. Hun vil elske dig for det. - Og ja, puds hende endelig på baby.dk!

I virkeligheden behøver du jo ikke starte en hel monolog for at få budskabet igennem. Som Sussie også sagde noget i retningen af, er det da bare at tage hende i hånden, og spørge, om det ikke er tid at I to bliver til tre?

for jer og hold os endelig ajour!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.