Hvordan spørger man hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i denne situation med at jeg rigtig gerne vil have en baby med min kæreste nu, det har ikke noget med sex at gøre fordi vi har et super sexliv men vil gerne have en lille baby og være far.

Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal tage snakke op med hende?

Jeg har prøvet det der med at tage den op før vi har været gået i gang med at have sex men så har hun troet at jeg bare hat sagt det fordi jeg har været virkelig liderlig også bare har slynget den ud, men jeg mener det altså..

Hvordan kan jeg spørger hende/ starte en samtale omkring at få en baby? 

Vi har det helt fint økonomisk nu, masser af tid og er færdig uddannet så det vil ikke være et problem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg står i denne situation med at jeg rigtig gerne vil have en baby med min kæreste nu, det har ikke noget med sex at gøre fordi vi har et super sexliv men vil gerne have en lille baby og være far.

Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal tage snakke op med hende?

Jeg har prøvet det der med at tage den op før vi har været gået i gang med at have sex men så har hun troet at jeg bare hat sagt det fordi jeg har været virkelig liderlig også bare har slynget den ud, men jeg mener det altså..

Hvordan kan jeg spørger hende/ starte en samtale omkring at få en baby? 

Vi har det helt fint økonomisk nu, masser af tid og er færdig uddannet så det vil ikke være et problem. 

Nåårhh hvor er du sød 

jamen jeg synes du skal tage hende med en tur ud og spise, og under middagen, så synes jeg du skal tage hendes hånd og spørge om ikke hun synes det er tid I bliver til en rigtig familie på mere end to.

Det tror jeg vil smelte hende totalt...og så kan du jo altid sende hende på Baby.dk når I er blevet enige om projelt baby 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

21. september 2012

Camilla <3

Er fuldstændig enig med Sussie. 

Det lyder som en rigtig god ide. 

Anmeld

21. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

SussieThyssen skriver:

Nåårhh hvor er du sød 

jamen jeg synes du skal tage hende med en tur ud og spise, og under middagen, så synes jeg du skal tage hendes hånd og spørge om ikke hun synes det er tid I bliver til en rigtig familie på mere end to.

Det tror jeg vil smelte hende totalt...og så kan du jo altid sende hende på Baby.dk når I er blevet enige om projelt baby 

Kærligst
Sussie 

Jeg smelter allerede, og det er ikke engang mig han skal spørge, haha

Anmeld

21. september 2012

Bebsen

rikkeregnbue skriver:

Jeg smelter allerede, og det er ikke engang mig han skal spørge, haha

Enig - det er da lige før æggestokkene klaprer bag skærmen!

Sussies forslag lyder som en rigtig god plan

Held og lykke - kan godt forstå du gerne vil være far!

Anmeld

21. september 2012

Kay

da min mand fortalte han var klar til en lille, sad vi og så en film hvor der var en baby...,og så spurgte han om ik vi snart skulle prøve at lave sådan en  så det var måskeen måde at gøre det jeg blev i alt fald super lykkelig 

Anmeld

21. september 2012

Isabella_mor

snak med hende om det EFTER i har knaldet...  

spring ud i det.. understreg at du mener det.. 

Anmeld

21. september 2012

Dustmuz

som Kay så godt skriver det.

De sad og så en film med en baby...

her falder min tanke på schwazenegger filmen Junoir. 

Hvor det er manden som er gravid hehe..

Det kunne måske være en film du skulle se med hende, og så give hende små hints undervejs i filmen (ret sjov film også) 

Men held og lykke med det

Anmeld

21. september 2012

FruK

SussieThyssen skriver:

Nåårhh hvor er du sød 

Kærligst
Sussie 

Præcis som Sussie skriver!

Lad være at spørge i forbindelse med sex - det er ikke særlig ophidsende at skulle dyrke sex FORDI man skal lave en baby. Og det er en stor beslutning, så det er måske meget at sprøge om, lige når I ligger og skal til at gå i gang.  
Gør det romantisk, så bliver de fleste kvinder vist lidt bløde.  

Anmeld

21. september 2012

SsLarsen

Hvor er du sød :-)

Syntes også du skal tage den med hende et romantisk sted hvor i kan snakke om det uden at hun føler det er fordi du er liderlig

Det ville smelte alle kvinders hjerte, hvis en mand siger han gerne vil bære far til hendes børn

Held og lykke med det hele herfra :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.