LouiseBP skriver:
Jeg har, siden Laura var 2 uger, haft store problemer med at ligge hende på maven. Hun vil simpelhen ikke!
Hun ligger måske et minut, og så begynder hun at brokke sig. Hvis jeg ikke tager hende op med det samme, sætter hun i sådan et skrig, at jeg har overvejet, om det gør ondt på hende?? Hvis jeg tager hende op, inden hun skriger, er der ingenting. Men vil jeg ligge hende på maven igen, begynder hun sit skrigeri.. Jeg har prøvet ALT: ligge hende på min mave, opmuntre hende med stemmen, lægge legetøj foran hende, lægge hende på mine skinneben, lægge hende på fitnessbold osv.
De sidste dage har det endt med, at jeg har været så ked af det 
Sundhedsplejersken har sagt, lige siden Laura var 2 uger, at jeg skal fortsætte og ikke give op, for lige pludselig kan hun lide det, men det er hårdt. Rigtig hårdt!! Jeg har kæmpet med det i 3 måneder nu 
Er der nogen, som har prøvet noget ligende? Nogen gode råd? Tager imod ALLE de gode råd, jeg kan få! 
Åhhh jo det er isabella du kunne have skrevet om. Isabella ville heller aldrig ligge på maven og skreg og græd helt vildt når vi lagde hende. Vi har haft en del problemer udviklingsmæssigt med hende.
Hun ville heller ikke støtte på hendes ben uden vægtbæring self. Siden hun blev født.
Nå men vi tror i dag at grunden til hun måske ikke ville ligge på maven kunne være fordi hun har døjet meget med hård mave.
Men da hun var 8 mdr og startede i vs kunne de sjovt nok godt få hende til at ligge på maven så de sagde at det skulle de nok stå for.
Men hun var også 7 mdr før hun kunne trille fra mave til ryg. Hun har altid lagt helt stille og nærmest ikke været klarover hun havde en krop.
Hun sad dog selv da hun var 5 mdr.
Da hun var 10 mdr ville hun stadig ikke støtte på hendes ben så vi købte en gåstol og to dage efter tonsede hun rundt i hytten.
Isabella er snart 16 mdr. Og hun har udviklet sig lidt langsomt i starten af hendes liv.
Men både kravlede og gik med støtte på samme tod da hun var 11 mdr ca. Og har gået selv uden støtte siden hun var 13 mdr. Og er udviklingsmæssigt det samme sted som dem på hendes alder.
Så mit råd er at gøre som sp siger selvom det er træls. Og ved hvordan du har det. For jeg var frusteret over det fra huun var en mdr til hun kavlede selv. For jeg måtte ikke ligge hende på maven. Det var kun dem i vs der måtte det.
Men bliv ved.
Og så loge en

herfra
Anmeld