hvad skal i lave i weekenden?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Mettefpigen

Bebsen skriver:

D

Ja!!
Lige 4 timers arbejde, også er den skudt igang

Kh Ida.

Dejligt :-D god fornøjelse :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Mettefpigen

B&J skriver:

kæmpe krammer til dig og håber du snart får den

årh hvor er du sød :-D jaa den kommer nok på et tidspunkt ;-) men rigtig god fornøjelse ;-) :-D

Anmeld

21. september 2012

Becks

Jeg skal på job for første gang i 2 mdr.. Jeg har haft gips på i 3 mdr. men de sidste 2 kunne jeg ikke arbejde..

Men nu fik jeg konstateret lungebetændelse for 2 dage siden, så det skal nok blive nogle morsomme dage på job..

God weekend til jer alle

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Heej tøser :-D

Hvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P

Uuuh jeg ville ønske vi havde et eller andet vildt i kaldenderen , MEN vi skal være herhjemme og passe vores lille syge dreng og ellers bare slappe af, rydde op, vaske tøj og være kedelig familien Danmark Heheheh 

Anmeld

21. september 2012

Mathilde

Mettefpigen skriver:

Jaa i har da planer hele weekenden :-) ajj hvor fedt med motorcross :-) jo tak, skal da lige nydes lidt ;-)

Jep vi keder os ikke

Ja det skal da bestemt nydes...

Anmeld

21. september 2012

Isabella_mor

vi skal til svigerfar (min svigerfar) og spise og hygge... og i morgen skal vi ind og se ANDERS.... og vi GLÆDER OS... 

Anmeld

21. september 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Uuuh jeg ville ønske vi havde et eller andet vildt i kaldenderen , MEN vi skal være herhjemme og passe vores lille syge dreng og ellers bare slappe af, rydde op, vaske tøj og være kedelig familien Danmark Heheheh 

Rigtig god bedring med Silas. Skal nok vinke om nogle timer når vi nærmer os din bopæl, muaha!

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Rigtig god bedring med Silas. Skal nok vinke om nogle timer når vi nærmer os din bopæl, muaha!

Taaak hehe... Hvad skal i her omkring?

Anmeld

21. september 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Taaak hehe... Hvad skal i her omkring?

Sommerhus på Fur! Fur dur, fur dur, fur duuuuuuur!

Anmeld

21. september 2012

kesuh

Starte den nye lejlighed op og introducere sønnen for den i weekenden og ugen efterfølgende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.