hvad skal i lave i weekenden?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.224 visninger
101 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Mettefpigen

Heej tøser :-D

Hvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Janni.

God fest til jer.

Jeg skal arbejde..

Anmeld

20. september 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Hvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P

Vi skulle har været frivillig på et kursus for børn med muskelsvind.
Men pga min dumme blindtarm bliver vi hjemme og bare holder skøn familie weekend:-)

God weekend..

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

Mettefpigen skriver:

God fest

Jeg skal på familieweekend med min fars del af familien og så skal jeg fortælle min bedstemor at hun nu skal til at være oldemor i stedet for kun at være bedste

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Mettefpigen skriver:

min lillesøster holder 20 års fødselsdag på lørdag så der skal kæresten og jeg hjem - og søndag skal jeg (som altid) arbejde

Anmeld

20. september 2012

Bak

Mettefpigen skriver:

Jeg håber, jeg skal føde!!! Er 40+0 på mandag, så kunne virkelig godt bruge en fødsel snart!
God weekend

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Janni. skriver:

TGod fest til jer.

Jeg skal arbejde..

Tak ;-) og puhaa arbejde i weekenden er ikk altid lige sjovt...

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Tauf skriver:

Vi skulle har været frivillig på et kursus for børn med muskelsvind.
Men pga min dumme blindtarm bliver vi hjemme og bare holder skøn familie weekend:-)

God weekend..

Ajj :-( god bedring ellers et rigtig flot initiativ :-)

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

tarkoflen skriver:

God fest

Jeg skal på familieweekend med min fars del af familien og så skal jeg fortælle min bedstemor at hun nu skal til at være oldemor i stedet for kun at være bedste

Tak tak :-) ajj hvor lyder det skønt!!! :-D uhh får helt tårer i øjnene af billeder hvor jwg lige ser hendes reaktion på det <3

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

FrkZier skriver:

min lillesøster holder 20 års fødselsdag på lørdag så der skal kæresten og jeg hjem - og søndag skal jeg (som altid) arbejde

Stort tillykke med hende :-D og god fornøjelse ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.