Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Heej tøser :-DHvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P
Heej tøser :-DHvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P
Mettefpigen skriver:Heej tøser :-DHvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P
min lillesøster holder 20 års fødselsdag på lørdag så der skal kæresten og jeg hjem - og søndag skal jeg (som altid) arbejde
Janni. skriver: TGod fest til jer. Jeg skal arbejde..
TGod fest til jer. Jeg skal arbejde..
Tauf skriver: Vi skulle har været frivillig på et kursus for børn med muskelsvind.Men pga min dumme blindtarm bliver vi hjemme og bare holder skøn familie weekend:-)God weekend..
Vi skulle har været frivillig på et kursus for børn med muskelsvind.Men pga min dumme blindtarm bliver vi hjemme og bare holder skøn familie weekend:-)God weekend..
tarkoflen skriver: God fest Jeg skal på familieweekend med min fars del af familien og så skal jeg fortælle min bedstemor at hun nu skal til at være oldemor i stedet for kun at være bedste
God fest Jeg skal på familieweekend med min fars del af familien og så skal jeg fortælle min bedstemor at hun nu skal til at være oldemor i stedet for kun at være bedste
FrkZier skriver: min lillesøster holder 20 års fødselsdag på lørdag så der skal kæresten og jeg hjem - og søndag skal jeg (som altid) arbejde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128