hvad skal i lave i weekenden?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Mettefpigen

anbiku skriver:

Jeg håber, jeg skal føde!!! Er 40+0 på mandag, så kunne virkelig godt bruge en fødsel snart!
God weekend

Puhaa..... Jeg er så glad for at jeg ikk gik så langt.... Puster vestøv i din retning hele weekenden!! :-D også selvom folk vil glo mærkeligt på mig fordi jwg puster under middagen på lørdag ;-) ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Bak

Mettefpigen skriver:

Puhaa..... Jeg er så glad for at jeg ikk gik så langt.... Puster vestøv i din retning hele weekenden!! :-D også selvom folk vil glo mærkeligt på mig fordi jwg puster under middagen på lørdag ;-) ;-)

Tak skal du have!! Det kommer til at se sjovt ud, så jeg skal gøre mit bedste for at føde inden, du skal til fest Utroligt man kan glæde sig til at skulle føde!

Anmeld

20. september 2012

Ina33

Vi skal løbe for kræft.

www.løbforkræft.dk

Hele familien skal løbe 6 km., overskuddet går ubeskåret til kræftramte børn (Det har kostet os 400,- at løbe med, men det går jo til et helt fantastisk godt formål).

Jeg er faktisk lidt spændt på hvordan mine børn på 6 og 11 år klarer 6 km. løb.

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

anbiku skriver:

Tak skal du have!! Det kommer til at se sjovt ud, så jeg skal gøre mit bedste for at føde inden, du skal til fest Utroligt man kan glæde sig til at skulle føde!

Hahaha jaaa ;-) men fuld forståeligt når man har gået med maven i så lang tid...... Men det er også en skøn oplevelse <3 husker tydeligt min og det bedste at få bebsen på maven <3

Anmeld

20. september 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Ajj :-( god bedring ellers et rigtig flot initiativ :-)

Mange tak.. Vi har været frivillig i mange år:-) Det er nogle skønne børn at arbejde med:-)

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Ina33 skriver:

AVi skal løbe for kræft.

www.løbforkræft.dk

Hele familien skal løbe 6 km., overskuddet går ubeskåret til kræftramte børn (Det har kostet os 400,- at løbe med, men det går jo til et helt fantastisk godt formål).

Jeg er faktisk lidt spændt på hvordan mine børn på 6 og 11 år klarer 6 km. løb.

Ajj hvor flot!!! Kæmpe skulderklap til jer!!! Jaa det blir spændende men en sjov oplevelse for dem :-)

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Tauf skriver:

Mange tak.. Vi har været frivillig i mange år:-) Det er nogle skønne børn at arbejde med:-)

jaa det kunne jeg godt forestille mig :-)

Anmeld

20. september 2012

CarinaSB

Mettefpigen skriver:

Heej tøser :-D

Hvad skal i lave i weekenden?? Vi er børnefri (juhuu) og skal til svigerfars 60 års i jylland :-) lidt spændt da jeg ikk rigtig ved noget om den og hvem der skal med :-P

Jeg skal være alene med ungerne .. Manden kommer hjem fra Norge på onsdag .. så det glæder vi os til

Anmeld

20. september 2012

Bak

Mettefpigen skriver:

Hahaha jaaa ;-) men fuld forståeligt når man har gået med maven i så lang tid...... Men det er også en skøn oplevelse <3 husker tydeligt min og det bedste at få bebsen på maven <3

Har stadig min første fødsel til gode, men jeg glæder mig virkelig også til det øjeblik den lille ligger på maven!

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

Mettefpigen skriver:

Tak tak :-) ajj hvor lyder det skønt!!! :-D uhh får helt tårer i øjnene af billeder hvor jwg lige ser hendes reaktion på det <3

Jeg glæder mig også det bliver rigtig dejligt at fortælle hende det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.