Orker ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

iiklæHejsa, 

Ja jeg skriver så anonymt da jeg ikke vil kunne googles med dette indlæg.. 

Jeg har for små 4 mdr siden født en dejlig dreng.. Der har så været en del at se til med operation, handicap, hospitals indlæggelser m.m. Og nu har han det heldigvis godt situationen taget i betræktning.. 

Nu er jeg tilgengæld kommet der til hvor jeg ikke kan mere.. 
Hvis jeg falder i søvn sover jeg snildt 12 timer og vågner og er stadig træt.. Vågner jeg med den lille om natten kan jeg ikke sove igen, for så når min hjerne at komme i gear og så kører den ellers bare der ud af med alle mulige bekymringer, tanker, følelser.. Ja det er ikke til at holde ud.. I nat græd jeg simpelthen af magtesløshed.. og mangel på søvn..

Desværre har jeg meget mobile led, og det har givet mig et MEGET dårligt knæ.. Mit led bliver strukket maxsimalt ud, hvilket giver mig mange smerter.. Lægerne siger der intet er at gøre ved det, og jeg må tag smertestillende.. Dog er det holdt op med at virke
Problemet med mit knæ er nok blevet værre fordi vi bor i en opgang uden elevator på anden sal og jeg nu skal slæbe min søn, lift og bagage op og ned af trapperne når vi skal ud..  Og det kan jeg se frem til i et pænt stykke tid, da vores søn pga handicap nok ikke kommer til at gå før tidligst tre års alderen..

Jeg kan bare mærke jeg er rigtig træt.. Jeg har været på non-stop siden jeg fødte, ud over også at blive mor for første gang.. Og så har jeg tilmed haft komplikationer ved min graviditet.. 

Ja jeg tror jeg har brug for at lufte mine tanker, og samtidig kunne sige højt.. JEG ER TRÆT.. JEG KAN IKKE MERE.. JEG FØLER MIG SÅ STRESSET OPPE I MIN KNOLD.. 

Hvis i har gode afslapnings råd sig endelig til.. Men det skal være noget der ikke kræver det store, da energien er lav.. 

På forhånd tak for du læste med, hvis du er nået så langt  

Har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Mettefpigen

Mettefpigen skriver:

Har

Lorte mobil.....

Jeg har ikk læst de andre svar.... Har du prøvet at snakke med en psykolog om dine tanker og følelser??.... Og måske få lidt hjælp om dagen så du kan sove eller gøre nogle ting for dig selv??...

Anmeld

20. september 2012

modesty

Man skal passe på med at slynge den slags ord ud til højre og venstre, men det lyder som om du har en depression i en eller anden form. Hvilket ville være helt naturligt med alt det du har været igennem.

Du har helt ret i at man skal svinge med sin psykolog, det er super vigtigt at der er kemi. Men hvis jeg var dig, ville jeg blive ved med at lede indtil jeg fandt den rette. Jeg tror at du har brug for noget reel hjælp og ikke bare lidt afslapningsråd. Du skriver at du er privat og har svært ved at åbne op hos en psykolog, hvilket I mine ører lyder som om at det er lige præcis dét du har brug for. Du har modstand mod det, måske fordi du godt ved at der er ngoet at tage fat på?

Og selvfølgelig har du brug for hjælp! Du har det fucking hårdt! Et handicappet barn, dårligt knæ, nybagt mor. Det er slet ikke mærkeligt at du har det svært.

Stort knus og pøj pøj med det. 

Anmeld

20. september 2012

baby012

det lyder meget som en fødselsdepression

hvad med at få noget aflastning ? eller måske noget professionel hjælp ? tænker lidt at det er psyken der må være umådeligt udmattet når søvn fysisk ikke hjælper, det du trænger til er så bare at få tankerne lidt væk, men det ved jeg ikke helt hvordan kan lade sig gøre når det er din søn som er "problemet"(misforstå mig ikke)..

tag en god snak med jeres sundhedsplejerske om det, hun/han vil sikkert kunne hjælpe, for hjælp skal du have hvis det er en fødselsdepression du har fået..

kæmpe  til dig

Anmeld

20. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hejsa, 

Ja jeg skriver så anonymt da jeg ikke vil kunne googles med dette indlæg.. 

Jeg har for små 4 mdr siden født en dejlig dreng.. Der har så været en del at se til med operation, handicap, hospitals indlæggelser m.m. Og nu har han det heldigvis godt situationen taget i betræktning.. 

Nu er jeg tilgengæld kommet der til hvor jeg ikke kan mere.. 
Hvis jeg falder i søvn sover jeg snildt 12 timer og vågner og er stadig træt.. Vågner jeg med den lille om natten kan jeg ikke sove igen, for så når min hjerne at komme i gear og så kører den ellers bare der ud af med alle mulige bekymringer, tanker, følelser.. Ja det er ikke til at holde ud.. I nat græd jeg simpelthen af magtesløshed.. og mangel på søvn..

Desværre har jeg meget mobile led, og det har givet mig et MEGET dårligt knæ.. Mit led bliver strukket maxsimalt ud, hvilket giver mig mange smerter.. Lægerne siger der intet er at gøre ved det, og jeg må tag smertestillende.. Dog er det holdt op med at virke
Problemet med mit knæ er nok blevet værre fordi vi bor i en opgang uden elevator på anden sal og jeg nu skal slæbe min søn, lift og bagage op og ned af trapperne når vi skal ud..  Og det kan jeg se frem til i et pænt stykke tid, da vores søn pga handicap nok ikke kommer til at gå før tidligst tre års alderen..

Jeg kan bare mærke jeg er rigtig træt.. Jeg har været på non-stop siden jeg fødte, ud over også at blive mor for første gang.. Og så har jeg tilmed haft komplikationer ved min graviditet.. 

Ja jeg tror jeg har brug for at lufte mine tanker, og samtidig kunne sige højt.. JEG ER TRÆT.. JEG KAN IKKE MERE.. JEG FØLER MIG SÅ STRESSET OPPE I MIN KNOLD.. 

Hvis i har gode afslapnings råd sig endelig til.. Men det skal være noget der ikke kræver det store, da energien er lav.. 

På forhånd tak for du læste med, hvis du er nået så langt  

Uden barn og graviditet for nogle år siden... blev jueg mere og mere træt... jeg kunne ikke hænge sammen på jobbet, når jeg kom hjem kunne jeg sove indtil jeg skulle have lidt at apise og så sove igen.. jeg lyver ik når jeg siger jeg kunne sove 18 timer i Døgnet! som 20 årig.. 

jeg fik taget nogle blodprøver og jeg manglede meget vitamin B12 som netop kan give de bivirkninger. jeg fik 1 indsprøjning 1 gang om ugen i 5 uger.. og Wupti fik jeg energi igen.. 

synes du skal gå til lægen og få taget nogle blodprøver for at finde et svar på træthed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.