Anonym skriver:
Hejsa,
Ja jeg skriver så anonymt da jeg ikke vil kunne googles med dette indlæg..
Jeg har for små 4 mdr siden født en dejlig dreng.. Der har så været en del at se til med operation, handicap, hospitals indlæggelser m.m. Og nu har han det heldigvis godt situationen taget i betræktning..
Nu er jeg tilgengæld kommet der til hvor jeg ikke kan mere..
Hvis jeg falder i søvn sover jeg snildt 12 timer og vågner og er stadig træt.. Vågner jeg med den lille om natten kan jeg ikke sove igen, for så når min hjerne at komme i gear og så kører den ellers bare der ud af med alle mulige bekymringer, tanker, følelser.. Ja det er ikke til at holde ud.. I nat græd jeg simpelthen af magtesløshed.. og mangel på søvn.. 
Desværre har jeg meget mobile led, og det har givet mig et MEGET dårligt knæ.. Mit led bliver strukket maxsimalt ud, hvilket giver mig mange smerter.. Lægerne siger der intet er at gøre ved det, og jeg må tag smertestillende.. Dog er det holdt op med at virke 
Problemet med mit knæ er nok blevet værre fordi vi bor i en opgang uden elevator på anden sal og jeg nu skal slæbe min søn, lift og bagage op og ned af trapperne når vi skal ud.. Og det kan jeg se frem til i et pænt stykke tid, da vores søn pga handicap nok ikke kommer til at gå før tidligst tre års alderen..
Jeg kan bare mærke jeg er rigtig træt.. Jeg har været på non-stop siden jeg fødte, ud over også at blive mor for første gang.. Og så har jeg tilmed haft komplikationer ved min graviditet..
Ja jeg tror jeg har brug for at lufte mine tanker, og samtidig kunne sige højt.. JEG ER TRÆT.. JEG KAN IKKE MERE.. JEG FØLER MIG SÅ STRESSET OPPE I MIN KNOLD..
Hvis i har gode afslapnings råd sig endelig til.. Men det skal være noget der ikke kræver det store, da energien er lav..
På forhånd tak for du læste med, hvis du er nået så langt
Det lyder til at være hårdt...

Sender dig lige en stor krammer

Det er godt din mand kan aflaste dig lidt, og jeg tænker om du ikke har noget familie der kan hjælpe dig?
og så få ringet efter din SSP og snak om DIG i stedet om din søn.. for du kan ikke stille dine søns behov fuldt ud, hvis ikke du har det godt.
og det kan hurtigt blive en ond spiral..
og en sidste ting jeg synes du skal prøve at tænke over.. Min mor har dårlig ryg i form af en sygdom hun har, da hun fik tvillinge drenge, hvoraf den ene havde klumpfod, og det hele var meget krævende, der havde hun det ligesom dig på et tidspunkt, så træt, udmattet osv.
Hun bad kommunen om hjælp, og fik aflastning .. for det at have "fri" ved hjælp af aflastning, kan virkelig hjælpe en!
Bare en tanke.
og husk, det er ikke farligt at bede om hjælp!