Ja det er virkelig hårdt... føler mig bare helt tom...
Man tænker når det ikke lykkedes denne gang, hvorfor skulle det så næste gang.. man føler sig helt uduelig!!
Hvor finder i kræfterne til at bive ved med at kæmpe? 
Min negative test ved sidste forsøg sendte mig også helt i kulkælderen. Jeg kunne ikke se meningen med at tage ind på klinikken og få taget en blodprøve, og meningen med at gå gennem alle de behandlinger var væk.
Det tog mig nogle uger før jeg begyndte at kunne se mere lyst på det, hvor jeg tog mig tid til bare at ligge derhjemme på sofaen efter arbejde og lave ingenting. Efter et par uger begyndte jeg at tvinge mig selv til at have nogle aftaler med veninder og rigtig rå-hygge, og lige så stille blev det bedre.
Desværre tror jeg, at man mister lidt af modet og håbet for hvert forsøg, og det bliver værre for hver gang. Men vi må også huske, at det lykkes for rigtig mange, og at vi er nødt til at kæmpe videre. For vi vil så gerne have vores lille guldklump.
Så, vær sød ved dig selv, lav en masse luksusting. Få en masssage, tag afsted på forlænget weekend med kæresten, gå en lang tur osv. Det er vigtigt, at vi passer på os selv!
Kæmpe 
Anmeld