Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var testen negativ og mens kom i dag ... Dagen før blodprøve!!
Håbede jeg kunne være stærk, men er helt knust!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou skriver: Så var testen negativ og mens kom i dag ... Dagen før blodprøve!! Håbede jeg kunne være stærk, men er helt knust!!
Miss BananaHammock skriver: Årh for h*****!! Sender en stor krammer selvom jeg godt ved det nok ikke hjælper så meget!!
Årh for h*****!! Sender en stor krammer selvom jeg godt ved det nok ikke hjælper så meget!!
Tak alligevel... Puha det er hårdt at fatte. der er svært at forstå at selv om de sætter noget op som burde være som det skulle, så går det galt.. Man føler sig helt uduelig!!
hvor er det bare forbandet uretfærdigt altså
tarkoflen skriver: Åhh nej noget møj øv hvor gør det mig ondt at høre! Jeg kan godt forstå du er knust, det er bare så uretfærdigt! Selvom det nok ikke hjælper så sender jeg dig alverdens
Åhh nej noget møj øv hvor gør det mig ondt at høre! Jeg kan godt forstå du er knust, det er bare så uretfærdigt! Selvom det nok ikke hjælper så sender jeg dig alverdens
Ja det er virkelig noget møg... Ved ik hvordan jeg skal klare det. Fatter det ikke.. Man mister helt modet! Hvad hvis det aldrig lykkes...
Lou skriver: Tak alligevel... Puha det er hårdt at fatte. der er svært at forstå at selv om de sætter noget op som burde være som det skulle, så går det galt.. Man føler sig helt uduelig!!
Camillos skriver: hvor er det bare forbandet uretfærdigt altså
Tusind tak...
Miss BananaHammock skriver: Kender godt følelsen. Vi var også igennem et forsøg der ikke lykkes. Det er svært at se noget positivt - da man havde sat alt på at det selvfølgelig skulle lykkes.
Kender godt følelsen. Vi var også igennem et forsøg der ikke lykkes. Det er svært at se noget positivt - da man havde sat alt på at det selvfølgelig skulle lykkes.
Ja selv om man ved der kun er omkring 30 %chance for at det lykkes, så håber man jo bare så inderligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128