Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg er simpelthen nødt til at dele nogle billeder af min skønneste Muggi! - 9 1/2 md.Så her en ordentlig omgang billedespam!
Jeg er simpelthen nødt til at dele nogle billeder af min skønneste Muggi! - 9 1/2 md.Så her en ordentlig omgang billedespam!
Sikke en lækkermås..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Det var da skønt at han ikke har hørt efter (bare han så ikke bliver ved med ikke at høre efter, hehe, så får du problemer)
Det var da skønt at han ikke har hørt efter
(bare han så ikke bliver ved med ikke at høre efter, hehe, så får du problemer)
Haha synes allerede han har selektiv hørelse!
Mor til Frederic og Freya skriver: hvor er han bare blevet stor og hammer skøn at se på... Gode billeder af en skøn dreng...
hvor er han bare blevet stor og hammer skøn at se på... Gode billeder af en skøn dreng...
1000 tak
mille25 skriver: skønne dreng.
skønne dreng.
Tak
Chewy skriver: Dejlig, dejlig dreng. Sikke et dejligt smil. Man bliver helt glad af at se på ham Det glæder mig han bare har det så godt i dag den lille fighter
Dejlig, dejlig dreng. Sikke et dejligt smil. Man bliver helt glad af at se på ham Det glæder mig han bare har det så godt i dag den lille fighter
Ja han kan virkelig charme med det smil
maryjane skriver: Hvor er det dejligt at se
Hvor er det dejligt at se
BabyWish2012 <3 skriver: Sikke en lækkermås..
Ja han er så
Skønne dreng :-) ser dig engang imellem gå her forbi med barnevognen
Najsen86 skriver: Skønne dreng :-) ser dig engang imellem gå her forbi med barnevognen
Tak Ja, Liva går jo i børnehave næsten ved siden af hvor i bor, så kommer tit forbi
vær da lige en charmetrold for alle pengene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128