Bare lige lidt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. september 2012

TbCp

Jeg er simpelthen nødt til at dele nogle billeder af min skønneste Muggi! - 9 1/2 md.

Så her en ordentlig omgang billedespam!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Julemusen

SKØN DRENG :-)

Anmeld

19. september 2012

Wimmie

Hvor er han bare dejlig - og dygtig. Det ser ud til at han er kommet fint efter med det hele - og så har han da bare det dejligste smil 

Anmeld

19. september 2012

TbCp

Kitty-Katten skriver:

SKØN DRENG :-)

1000 tak

Anmeld

19. september 2012

TbCp

Wimmie skriver:

Hvor er han bare dejlig - og dygtig. Det ser ud til at han er kommet fint efter med det hele - og så har han da bare det dejligste smil 

Ja motorisk er han 100% med, også uden at vi korrigerer hans alder... så det er virkelig imponerende!
På sygehuset sagde alle at vi skulle regne med at han ville være langt bagefter, da hver operation nærmest nulstillede ham..
Men Mikkel har åbenbart ikke hørt efter

Anmeld

19. september 2012

Wimmie

TbCp skriver:

Ja motorisk er han 100% med, også uden at vi korrigerer hans alder... så det er virkelig imponerende!
På sygehuset sagde alle at vi skulle regne med at han ville være langt bagefter, da hver operation nærmest nulstillede ham..
Men Mikkel har åbenbart ikke hørt efter

Det var da skønt at han ikke har hørt efter 

(bare han så ikke bliver ved med ikke at høre efter, hehe, så får du problemer) 

Anmeld

19. september 2012

Mor til Frederic og Freya

TbCp skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at dele nogle billeder af min skønneste Muggi! - 9 1/2 md.

hvor er han bare blevet stor og hammer skøn at se på... Gode billeder af en skøn dreng...

Anmeld

19. september 2012

mille25

skønne dreng.

Anmeld

19. september 2012

Chewy

TbCp skriver:

Dejlig, dejlig dreng. Sikke et dejligt smil. Man bliver helt glad af at se på ham Det glæder mig han bare har det så godt i dag den lille fighter

Anmeld

19. september 2012

maryjane

Hvor er det dejligt at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.