Slappe bryster - hvilken bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

bonanza

Har selv samme problem , den bedste til mig er en amme bh købt i Bilka , ja Bilka. Den sidder så godt og når jeg kan dække amme delen på stropperne er der ingen der ved det er en amme bh jeg syr den dog lidt ind i omkredsen men det er det værd og den koster kun 95 kr og holder længe. Den er med bøjle og fast stof skål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Kamulla

du kan ikke bruge half-cup Bh´er når de er blevet bløde.. du skal have en BH der dækker hele brystet... jeg brugte dem uden fyld, og nogle fre Freya mm. det dyrt og man føler sig ikke sexet (især ikke når man som 19årig var nød til dette)  men det sidder meget bedre og der er intet der vælter ud og tillykke med vægttabet

Anmeld

20. september 2012

Jibbe

Det vigtigste er at få en bh med fuld skål. Som dækker det meste af brystet, således alt bliver hvor det skal være. Og gå ind i en undertøjsforretning - Hunkemøller og Change er ikke så dyre, og de giver fin hjælp. Change har mange bh'er i skæve størrelser. Fx lille omkreds stor skål osv. Mine bryster har ændret sig meget efter denne graviditet. Er gået 3 skålstørrelser op og ned i omkreds. Det anede jeg ikke men det hjalp en sød ekspedient mig med og det er så vigtigt at få hjælp.

Anmeld

20. september 2012

Stivdie

Jeg vil også gerne anbefale Change!
Har aldrig været gravid, men har fra naturens side forholdsvis bløde bryster og lidt skæve mål, så jeg har svært ved at finde undertøj, der sidder godt.
Synes de er rigtig søde og hjælpsomme i Change, og deres priser er overskuelige. Har fundet en bh-model, som passer rigtig godt til mig og som kun koster 200 kr, så den har jeg efterhånden i en del farver :-)

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Mange mange tak for alle jeres hjælpsomme svar.

Jeg skal vist omkring Change butikken, når jeg kommer til storbyen.

Var faktisk inde på deres hjemmeside, hvor man kan måle sig og derved regner siden ens bh og trusse størrelse ud.

Jeg troede jeg var en 75D ca, men den regnede ud at jeg var en 70F!! Chok da... Men måske sidder den størrelse bare bedre på mig...

Anmeld

20. september 2012

Ryberg

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har efterhånden tabt mig nogle kg og mine bryster taber fylde. Har altid haft store bryster på en D-DD skål og nu hænger de bare rigtig meget.

Det er ikke ret meget fylde i og brystvorterne hænger nærmest nedad.

Jeg har virkelig problemer med at finde bh'er, der passer. Synes mine bryster "vælter" ud i midten af bh'en, nok pga de er så slappe.

Er her andre, der har tabt sig og fået slappe bryster og derved svært ved at finde bh'er. Lige pt går jeg med Sloggi's bøjle bh, men de kan kun fåes i en str 80 i omkreds og derved et nr for stort til mig. Ja så også i bh'en hænger brystet.

Er så glad for mit vægttab, men nu har jeg nærmest bare et par hudflapper

jeg vil også anbefale dig at køre i Change, jeg har prøvet mange forskellige undertøjsbutikker, mange forskellige mærker, men må indrømme at Change, det virker bare, og de er så søde derinde, god betjening og de måler dig gerne.. og så har de ofte nogle dejlige tilbud på deres undertøj!

Jeg har været fast kunde i Change i 5 år nu - og har ikke i tankerne om at skifte!

Anmeld

20. september 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Mange mange tak for alle jeres hjælpsomme svar.

Jeg skal vist omkring Change butikken, når jeg kommer til storbyen.

Var faktisk inde på deres hjemmeside, hvor man kan måle sig og derved regner siden ens bh og trusse størrelse ud.

Jeg troede jeg var en 75D ca, men den regnede ud at jeg var en 70F!! Chok da... Men måske sidder den størrelse bare bedre på mig...

Change størrelser er ikke de samme størrelser som i H&M eller Hunkemøller eks.. deres Bh´er er små i størrelsen og derfor skal du have en større skål... så vil du have et andet mærke skal du altså måles af en prof.. jeg bruger 70 F i change, men en D i H&M (de har bare ikke 70 i omkreds &nbsp og bruger så en stor C/D i hunkemøllers  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.