Slappe bryster - hvilken bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.137 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har efterhånden tabt mig nogle kg og mine bryster taber fylde. Har altid haft store bryster på en D-DD skål og nu hænger de bare rigtig meget.

Det er ikke ret meget fylde i og brystvorterne hænger nærmest nedad.

Jeg har virkelig problemer med at finde bh'er, der passer. Synes mine bryster "vælter" ud i midten af bh'en, nok pga de er så slappe.

Er her andre, der har tabt sig og fået slappe bryster og derved svært ved at finde bh'er. Lige pt går jeg med Sloggi's bøjle bh, men de kan kun fåes i en str 80 i omkreds og derved et nr for stort til mig. Ja så også i bh'en hænger brystet.

Er så glad for mit vægttab, men nu har jeg nærmest bare et par hudflapper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

FruK

Det er nok et spørgsmål om at gå ind i en god undertøjsforretning og få dem til at hjælpe.

Mine forandrede sig også efter at jeg havde født. Jeg fik hjælp i Tryde Andres. Jeg skulle både have et andet mærke og en anden størrelse, end jeg troede.

Jeg er gået helt over til Calvin Klein bh'er - og KUN dem med fyld  - de sidder pænt på mig. Men det er nok meget individuelt, så jeg ville tage den lange vej og prøve mig frem.

En dyr BH synes jeg godt kan betale sig. Til gengæld har jeg ikke en masse af dem. Og trusserne køber jeg billigere.

Anmeld

19. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Følger lige med her...

Anmeld

19. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har efterhånden tabt mig nogle kg og mine bryster taber fylde. Har altid haft store bryster på en D-DD skål og nu hænger de bare rigtig meget.

Jeg har virkelig problemer med at finde bh'er, der passer. Synes mine bryster "vælter" ud i midten af bh'en, nok pga de er så slappe.

Er her andre, der har tabt sig og fået slappe bryster og derved svært ved at finde bh'er. Lige pt går jeg med Sloggi's bøjle bh, men de kan kun fåes i en str 80 i omkreds og derved et nr for stort til mig. Ja så også i bh'en hænger brystet.

Jeg var efter mit vægttab i Hunkemøller og få rådgivning og har idag 5 st. BH'er af nøjagtig samme model blot i forskellig farve og stil

Anmeld

19. september 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hej.

Kan anbefale dig at gå en tur i Change.

De er rigtig søde til at hjælpe med at fine lige den BH der passer dig

Anmeld

19. september 2012

Aabye

Jeg vil også anbefale dig at gå i Change (ja eller en anden undertøjs butik)...

Jeg tog derind da jeg blev udskrevet fra sygehuset efter en ret voldsom og lang indlæggelse..
(blev indlagt da min søn var 2 mdr, og blev udskrevet da han var 4,5 mdr gammel... så gik altså fra at fuldamme til at medicinen jeg fik stoppede alt på 3 dage.. så mine bryster var også sådan nogen banan hænge patter med en 2kr i enden )

Og de var bare rigtig søde og hjælpsomme derinde.. Køber aaaaalt mit undertøj hos dem.. Og de er altid flinke til at hjælpe..

Anmeld

19. september 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hej.

change har gode bh'er i store skålstørrelser med små livvider ... gå i change og bliv målt .. så finder de én der passer lige præcist til dig .. og de koster ikke det hvide ud ad øjnene

Anmeld

19. september 2012

AnneBJ

Det kunne være mig der havde skrevet dit indlæg

Jeg HAR været i en god undertøjsforretning og også givet 400,- for en BH... Men brysterne "falder stadig ud" ligesom du beskriver.. 

Det er efter graviditet og fødsel, jeg har tabt graviditetskg.'ene + ca. 5-10 kg. mere.. 

Hvis du finder en "løsning" håber jeg du opdaterer, måske kunne det også virke for mig!  

Anmeld

19. september 2012

MorEllen

Da jeg var ferdig med at amme havde mine bryster forandret sig lidt, de er stadig ikke så store, men der var mindre "fyld".. Så jeg gik ned i Change for at få lidt hjælp... Kan absolut anbefale det!
Jeg har altid været en klassisk 75B, men i Change målte de mig til at være 65E...! Ret vildt synes jeg BH'erne sidder som et skud og jeg er meget tilfreds! Problemet er jo bare at str 65E  ikke findes i HM osv.. så det bliver en ret dyr affere når man skal købe nyt undertøy..

Anmeld

19. september 2012

th

Anonym skriver:

Hej.

HELT KLART GÅ EN TUR I CHANCE. VERDENS BEDSTE BUTIK FANDT FREM TIL DEM FOR 1½ ÅR SIDEN OG KØBER KUN BH DER FRA NU AF.

jeg har temmelige stor bryster, men efter at have tabt mig 3 gange 26 - 16- 17 kilo hænger det meget og er flade, men fandt den bedste bh derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.