2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Kan næsten ikke vente  hehe.. Men det kommer jo lige pludselig til at gå stærkt, bare jeg dog kan følge med

Takker.. Håber jeg også, men prøver at få tiden til at gå med andre ting så jeg ikke bare venter og venter og venter hehe..

Ihh hvor spændene, håber du opdatere her inde, er spændt på hvordan dit forløb bliver.

Ja, det er meget vigtigt at tænke på noget andet.

Dog har jeg aldrig nogensinde oplevet at min mens bliver udskudt fordi jeg tænker for meget på det. Denne gang (hvor jeg skulle melde mig til behandling) kom den to dage før tid

Jeg skal nok sørge for at opdaterer herinde, og det samme på min blog Det må du også endelig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Sådan som jeg har forstået skal jeg have kort protokol, for jeg skal starte med hormon indsprøjtninger på 3. i min cyklus, og så skal jeg vist nok ud og scannes MEGET tit, så de kan regulere i hormon indsprøjtningerne hvis det er nødvendigt..

Da de jo også grundet min alder er lidt bekymret for om jeg vil blive overstimuleret..

Det bliver spændene

Jeps, det er det korte forløb så Så går der jo egentlig ikke længe, før du skal have taget æg ud/lagt op Dejligt!

Anmeld

19. september 2012

Joerse

La´chrissen skriver:

Bare hvis du skal tilmelde dig den dag du får mens. Plejer det at være lang. Ellers skal man vist tilmelde dig en uge før forventet mens.
Lige meget hvilken skal det nok blive godt

Ok, hehe, ja så ved jeg det ikke.. Fik af vide jeg skulle ringe første mens. dag, og så skulle jeg komme derud på 3. dagen hvor jeg så skal starte med hormon indsprøjtningen

Men ja uanset hvad,  vi fingrene for at det bliver godt

Anmeld

19. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Ja, det er meget vigtigt at tænke på noget andet.

Dog har jeg aldrig nogensinde oplevet at min mens bliver udskudt fordi jeg tænker for meget på det. Denne gang (hvor jeg skulle melde mig til behandling) kom den to dage før tid

Jeg skal nok sørge for at opdaterer herinde, og det samme på min blog Det må du også endelig gøre.

Det har jeg heller ikke prøvet, men man høre jo så meget..

Altså jeg synes her til morgen at det føles som om det er på vej (som det plejer en dags tid eller 2 inden kommer)  Så det gør det nok også denne gang

Hvor dejligt at det lige var denne gang det kom før tid

Ja det skal jeg helt sikkert nok, jeg synes det er lidt spændene at følge dig, da vi har samme alder, har den samme problematik (så vidt jeg husker ), skal starte nogen lunde samtidig, men to forskellige behandlinger

Anmeld

19. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Jeps, det er det korte forløb så Så går der jo egentlig ikke længe, før du skal have taget æg ud/lagt op Dejligt!

Ja ikke, det mente jeg også det var.. Nej det er lidt mærkeligt at tænke på at det rent faktisk er LIGE OM LIDT  Hehe

Anmeld

19. september 2012

La´chrissen

Joersholm skriver:

Ok, hehe, ja så ved jeg det ikke.. Fik af vide jeg skulle ringe første mens. dag, og så skulle jeg komme derud på 3. dagen hvor jeg så skal starte med hormon indsprøjtningen

Men ja uanset hvad,  vi fingrene for at det bliver godt

Så lyder det som en kort det kan være fordi de ikke har så travlt som det hvor jeg er.

Anmeld

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Det har jeg heller ikke prøvet, men man høre jo så meget..

Altså jeg synes her til morgen at det føles som om det er på vej (som det plejer en dags tid eller 2 inden kommer)  Så det gør det nok også denne gang

Hvor dejligt at det lige var denne gang det kom før tid

Ja det skal jeg helt sikkert nok, jeg synes det er lidt spændene at følge dig, da vi har samme alder, har den samme problematik (så vidt jeg husker ), skal starte nogen lunde samtidig, men to forskellige behandlinger

Det kunne da godt tyde på at noget er på vej ihvertfalde

Jeg synes også det er super at vi kan følge hinanden - men det er jo samme behandling bare to forskellige forløb (protokoller)

Kunne være sjovt hvis det lykkedes for os nogenlunde samtidig, og at vi så kan følges i en graviditet også!

Anmeld

19. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Det kunne da godt tyde på at noget er på vej ihvertfalde

Jeg synes også det er super at vi kan følge hinanden - men det er jo samme behandling bare to forskellige forløb (protokoller)

Kunne være sjovt hvis det lykkedes for os nogenlunde samtidig, og at vi så kan følges i en graviditet også!

Ja, ups, det var også det jeg mente

Ja, det synes jeg også  Ja, det kunne da være hyggeligt at have en man kunne følges med

Nu er der bare at  for at det lykkedes for os begge første gang

Anmeld

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Ja, ups, det var også det jeg mente

Ja, det synes jeg også  Ja, det kunne da være hyggeligt at have en man kunne følges med

Nu er der bare at  for at det lykkedes for os begge første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.