2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Joerse

Halløjsa

Nu er der kun 2 dage til jeg forventer min mens. og vi kan melde os til første behandling (ICSI).. Jeg er så spændt og glæder mig, jeg håber bare ikke jeg tænker så meget at jeg udskyder min mens.

Ville lige dele min spænding

God dag til alle i dejlige damer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

tarkoflen

Joersholm skriver:

Halløjsa

Nu er der kun 2 dage til jeg forventer min mens. og vi kan melde os til første behandling (ICSI).. Jeg er så spændt og glæder mig, jeg håber bare ikke jeg tænker så meget at jeg udskyder min mens.

Det er ikke så tit man for mens, men jeg skal nok for dig, så du snart kan starte op

Anmeld

19. september 2012

Joerse

tarkoflen skriver:

Det er ikke så tit man for mens, men jeg skal nok for dig, så du snart kan starte op

Hehe nej det er det ikke  Det er også første gang jeg nogen  siden glæder mig til den kommer

Men mange takker

Anmeld

19. september 2012

La´chrissen

Joersholm skriver:

Halløjsa

Ih hvor spændende. Så må det være lang protokol
Ja den mens har det med at komme når det passer den, når man venter den. Men dejligt du snart kan tilmelde dig

Anmeld

19. september 2012

Joerse

La´chrissen skriver:

Ih hvor spændende. Så må det være lang protokol
Ja den mens har det med at komme når det passer den, når man venter den. Men dejligt du snart kan tilmelde dig

Ja desværre, men  for at den kommer som den skal

Så vidt jeg ved er det kort protokol, hvorfor mener du lang arg nu bliver jeg da helt nervøs for jeg ikke er ordenligt orienteret..

Anmeld

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Halløjsa

Det bliver super spændende Kan godt forstå i glæder jer til at melde jer til behandling. Det er en vildt god følelse man sidder med efter det opkald til klinikken - så kan man for første gang virkelig mærke at NU sker der noget

Jeg håber din mens kommer som planlagt, så I også kan komme igang!

Jeg glæder mig til på Torsdag (i næste uge) hvor vi skal til møde ang. medicinen jeg skal starte op på næste Søndag

Anmeld

19. september 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Så vidt jeg ved er det kort protokol, hvorfor mener du lang arg nu bliver jeg da helt nervøs for jeg ikke er ordenligt orienteret..

ICSI laves både i kort og lang protokol

Jeg skal have den lange, da de ikke turde tilbyde mig den korte dels pga. min alder men også fordi jeg selv producerer mange æg
På den klinik jeg er tilknyttet har de kørt "forsøg" med kort protokol i tre år og nu slutter det snart. Men i og med det er forsøg så må de ikke regulerer i medicinen, og derfor var de sikre på jeg ville blive overstimuleret. Så derfor skla jeg have den lange, og med en halvering af medicinen er så spændt!

Anmeld

19. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Det bliver super spændende Kan godt forstå i glæder jer til at melde jer til behandling. Det er en vildt god følelse man sidder med efter det opkald til klinikken - så kan man for første gang virkelig mærke at NU sker der noget

Jeg håber din mens kommer som planlagt, så I også kan komme igang!

Jeg glæder mig til på Torsdag (i næste uge) hvor vi skal til møde ang. medicinen jeg skal starte op på næste Søndag

Kan næsten ikke vente  hehe.. Men det kommer jo lige pludselig til at gå stærkt, bare jeg dog kan følge med

Takker.. Håber jeg også, men prøver at få tiden til at gå med andre ting så jeg ikke bare venter og venter og venter hehe..

Ihh hvor spændene, håber du opdatere her inde, er spændt på hvordan dit forløb bliver.

Anmeld

19. september 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

ICSI laves både i kort og lang protokol

Jeg skal have den lange, da de ikke turde tilbyde mig den korte dels pga. min alder men også fordi jeg selv producerer mange æg
På den klinik jeg er tilknyttet har de kørt "forsøg" med kort protokol i tre år og nu slutter det snart. Men i og med det er forsøg så må de ikke regulerer i medicinen, og derfor var de sikre på jeg ville blive overstimuleret. Så derfor skla jeg have den lange, og med en halvering af medicinen er så spændt!

Sådan som jeg har forstået skal jeg have kort protokol, for jeg skal starte med hormon indsprøjtninger på 3. i min cyklus, og så skal jeg vist nok ud og scannes MEGET tit, så de kan regulere i hormon indsprøjtningerne hvis det er nødvendigt..

Da de jo også grundet min alder er lidt bekymret for om jeg vil blive overstimuleret..

Det bliver spændene

Anmeld

19. september 2012

La´chrissen

Joersholm skriver:

Bare hvis du skal tilmelde dig den dag du får mens. Plejer det at være lang. Ellers skal man vist tilmelde dig en uge før forventet mens.
Lige meget hvilken skal det nok blive godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.