får su - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

frkanonym

Muhmi skriver:

Hihi, du går ind på www.min-su.dk og så logger du ind med dit nemid og trkker på 'godkend låneplan' tryk godkend og så burde du være klar

det lyder jo nemt men en anden skriver, man ik behøver godkende låneplan, medmindre man har taget su lån?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

LilleChelle

frkanonym skriver:

tusind tak for svar! men må jo så få den udbetalt den 28. september, da den 30. er søndag .. men nu har jeg forstået det.

men burde jeg ikke få en form for meddelelse om, om su'en er godkendt/afvist?

Ja - det er selvfølgelig den sidste hverdag i måneden man får dem udbetalt. Så du vil få dem d. 28. 

- Hvis du går ind på MinSU kan du se status på din ansøgning. Når de har godkendt/afvist din ansøgning vil du få en mail fra dem i din E-boks. 

Anmeld

18. september 2012

Muhmi

frkanonym skriver:

det lyder jo nemt men en anden skriver, man ik behøver godkende låneplan, medmindre man har taget su lån?

Ahh ja det regner jeg jo bare med at man har hehe..

Nem nej det er korrekt

Anmeld

18. september 2012

prettybutterfly

frkanonym skriver:

at jeg får pengene for september om et par dage? skulle de ik først gå ind den 1. oktober? ja undskyld mine dumme spørgsmål, har ik forstand på det

Altså nu ved jeg ikke noget i forhold til alder men jeg får selv SU! SU er forudbetalt så du burde få SU for september d. 1. september, men du søgte jo senere end det, så det er klart det ik ku lade sig gøre.

Jeg så du spurgte til lån, og nej hvis du IKKE har søgt om SU lån skal du selvfølgeligt ikke godkende nogen låneplan!

Anmeld

18. september 2012

frkanonym

LilleChelle skriver:

Ja - det er selvfølgelig den sidste hverdag i måneden man får dem udbetalt. Så du vil få dem d. 28. 

- Hvis du går ind på MinSU kan du se status på din ansøgning. Når de har godkendt/afvist din ansøgning vil du få en mail fra dem i din E-boks. 

jeg kan ikke finde der, hvor man kan se status på su'en men er derinde nu og kigge. tusind tak for hjælpen!

Anmeld

18. september 2012

frkanonym

Muhmi skriver:

Ahh ja det regner jeg jo bare med at man har hehe..

Nem nej det er korrekt

hehe men jeg har ikke taget su lån.

Anmeld

18. september 2012

frkanonym

prettybutterfly skriver:

Altså nu ved jeg ikke noget i forhold til alder men jeg får selv SU! SU er forudbetalt så du burde få SU for september d. 1. september, men du søgte jo senere end det, så det er klart det ik ku lade sig gøre.

Jeg så du spurgte til lån, og nej hvis du IKKE har søgt om SU lån skal du selvfølgeligt ikke godkende nogen låneplan!

nårh, på den måde .. nu forstår jeg. tak for svar!

Anmeld

18. september 2012

frkanonym

LilleChelle skriver:

jeg har fundet ud af det nu mange tak!

Anmeld

19. september 2012

LilleChelle

frkanonym skriver:

jeg har fundet ud af det nu mange tak!

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.