Babyhår vs "rigtigt" hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Mor til Ella

BellaT skriver:

Hvordan er det sådan helt rigtigt? Der er mange delte meninger om det med babyhår. Nogle mener at babyhåret skal klippes af, for at der kan komme "rigtigt" hår. Andre mener at babyhåret bare skal gro ud og så kommer "det rigtige hår" af sig selv.

Min datter på 2 år og fire måneder har stadig babytjavs. Og ikke ret meget tegn på, at håret har tænkt sig at ændre struktur sådan lige i den nærmeste fremtid.

Skal hun klippes helt korthåret? Vil det hjælpe? For jeg gør det ikke hvis det ikke har nogen effekt. Altså, hun kan endelig få rottehaler. Endelig! Så ingen hårklipning hvis ikke det giver et godt resultat.

Hvad siger I?

Det er en skrøne.

MEN hår ser ofte kraftigere ud hvis der kommer en smule frisure/kant på det

Men tykkere bliver det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

132319

MorDk skriver:

I  min søns tilfælde der hjalp det meget at han fik klippet "BABYhåret" af. Hans hår er blevet krafitigere... og ser mere ud som "rigtig" hår nu...

Nå, men jeg tror nu stadig på hendes (og andre frisører, kan jeg se) ord.

Anmeld

18. september 2012

132319

MorDk skriver:

I  min søns tilfælde der hjalp det meget at han fik klippet "BABYhåret" af. Hans hår er blevet krafitigere... og ser mere ud som "rigtig" hår nu...

Nå, men jeg tror nu stadig på hendes (og andre frisører, kan jeg se) ord.

Anmeld

18. september 2012

BellaT

Tak for svarene. 

7 svarer at det er en skrøne (endda en frisør iblandt) - 2 svarer at klipning virker. Det er hermed bestemt at hun forbliver langhåret og pjusket, dog med den sædvanlige spidseklipning.

Det er heldigt for hendes OG mit eget hår. He He.

Anmeld

19. september 2012

meem

Min ældste datter har også meget tyndt hår.. Vores frisør har sagt det er en skrøne det der med at klippe det kort. Hun siger emilie bare har stået sidst i køen da der blev udleveret hår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.