Babyhår vs "rigtigt" hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.330 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2012

BellaT

Hvordan er det sådan helt rigtigt? Der er mange delte meninger om det med babyhår. Nogle mener at babyhåret skal klippes af, for at der kan komme "rigtigt" hår. Andre mener at babyhåret bare skal gro ud og så kommer "det rigtige hår" af sig selv.

Min datter på 2 år og fire måneder har stadig babytjavs. Og ikke ret meget tegn på, at håret har tænkt sig at ændre struktur sådan lige i den nærmeste fremtid.

Skal hun klippes helt korthåret? Vil det hjælpe? For jeg gør det ikke hvis det ikke har nogen effekt. Altså, hun kan endelig få rottehaler. Endelig! Så ingen hårklipning hvis ikke det giver et godt resultat.

Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

132319

Min veninde der er frisør, har fortalt at det er en skrøne det der med at klippe det for at det bliver mere fyldigt

Min datters hår var meget tyndt indtil hun var 1½. Nu er hun lige blevet 2 år og det er ved at være rigtig fint -Især pandehåret

Anmeld

17. september 2012

Pige2009

Lad det være som det er, det skal nok komme

Anmeld

17. september 2012

BellaT

Se, det bliver faren glad for at høre. Han værner om hendes "lange" hår og har endda truet med at klippe mit af, mens jeg sover, hvis jeg vover at lade en saks røre hendes hår. Ha Ha.

Anmeld

18. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min søster som er frisør siger det er en skrøne! Vh stine

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Jeg tror min søster var 8 ca. Da hende sidste babyhår i nakken forsvandt .. Og der havde hun altså været klippet .. Så jeg tror også det er en skrønne :-):-)

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

Serina blev født med rigtig meget hår ... vi klippede det af da hun blev omkring et år .... for der røg det sidste i klipning så hun igen kunne se noget .... eneste grund til at jeg ved det var der det sidste røg er at hun pludselig blev helt blondine .. ja oki ... strukturen på det hår der var tilbage var også en helt anden ...

min erfaring er altså at babyhår bare skal have lov at gro og studser du det når det trænger så kommer de sidste babytjavser også af med tiden

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Håret ændret sig gennem livet i forskellige faser. Så det hjælper ikke at klippe det hele af. Men klip spidser flere gange om året så det ikke bliver slidt. Så ser det mest fyldigt ud.
Hilsen en frisør

Anmeld

18. september 2012

MorDk

Min veninde der er frisør, har fortalt at det er en skrøne det der med at klippe det for at det bliver mere fyldigt

Min datters hår var meget tyndt indtil hun var 1½. Nu er hun lige blevet 2 år og det er ved at være rigtig fint -Især pandehåret

I  min søns tilfælde der hjalp det meget at han fik klippet "BABYhåret" af. Hans hår er blevet krafitigere... og ser mere ud som "rigtig" hår nu...

Anmeld

18. september 2012

Tona

MorDk skriver:

I  min søns tilfælde der hjalp det meget at han fik klippet "BABYhåret" af. Hans hår er blevet krafitigere... og ser mere ud som "rigtig" hår nu...

Det samme var tilfældet med min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.