kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

LBK

hannetheis skriver:

får jeres børn det. og hvad bruger i på det.

mine drenge får kalendergave hver dag. og har et buget der siger max 300 på gaver og så koster julegaven gerne 500 til hvert barn

ja min datter får kalenderpakker hver dag. hun er kun knapt to år så har kun fået det en gang.. men jeg brugte ca 10- 20 kr pr pakke...det tror jeg også jeg gør i år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

hannetheis

Lullaby skriver:

Vi giver adventsgaver da vi er rimelig presset hver morgen og ungerne slet ikke ville kunne nyde deres gaver. Derfor passer advent os bare bedre  

min ældste fik også hverdag sidste år. og der kom julemamden først når han kom hjem fra institution så der er tid til at lege med det.

Anmeld

17. september 2012

hannetheis

B&J skriver:

hihihihihih det har jeg tænkt på i snart 2mdr nu men syntes jeg var lidt tidlig ude tak fordi du også tænker på den slags

jeg ved slet ikke hvad jeg skal putte i daniels pakker men tænker og tænker

har også selv tænkt på at starte længe. men nu skal det være med 2 børn kan det godt tage lang tid at finde.
jeg har tænkt at købe biler, frugtstænger, farveting.
er at den mening at ikke alle gaver behøver at være noget de kan lege med men også gerne noget at spise. på den måde er der også råd til lidt dyre gaver nogle af dagene.

Anmeld

17. september 2012

Aabye

Her får knægten advents gaver.. For det første synes jeg ikke børn skal have gaver hver dag hele december.. For det andet synes jeg det er hammer svært at finde 24 gaver til en 20 kr hvor det stadig er brugbart..

Så her kører vi med advents gaver.. Det er lidt nemmere at finde 4 ting, kontra 24  

Anmeld

17. september 2012

B&J

hannetheis skriver:

har også selv tænkt på at starte længe. men nu skal det være med 2 børn kan det godt tage lang tid at finde.
jeg har tænkt at købe biler, frugtstænger, farveting.
er at den mening at ikke alle gaver behøver at være noget de kan lege med men også gerne noget at spise. på den måde er der også råd til lidt dyre gaver nogle af dagene.

nemlig det var en super god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.