kalendergaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2012

hannetheis

får jeres børn det. og hvad bruger i på det.

mine drenge får kalendergave hver dag. og har et buget der siger max 300 på gaver og så koster julegaven gerne 500 til hvert barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

mortilnoahogmelina

Min dreng var kun 11 måneder sidste år , men fik kalender gaver . Både af os men os fra mormor ..

PLanen er han os skal have det i år , men jeg synes godt nok det er svært at finde noget som er brugbart til en 20-30 kr max om dagen .
Udover det kommer der en lille ny med termin 29 oktober den får bare en advent gave tror jeg jeg er blevet enig med mig selv om da den på ingen måde forstå . Men at storebror skal forstå begge to skal have .
Julegaver ligger os på 500 kr til dem hver i år er vi blevet enige om .

Hvad de skal have aner jeg virkelig ikke pt da vores store har alt . Den lille ny måske noget legetøj eller tøj

Anmeld

17. september 2012

B&J

hihihihihih det har jeg tænkt på i snart 2mdr nu men syntes jeg var lidt tidlig ude tak fordi du også tænker på den slags

jeg ved slet ikke hvad jeg skal putte i daniels pakker men tænker og tænker

Anmeld

17. september 2012

Lullaby

Vi giver adventsgaver da vi er rimelig presset hver morgen og ungerne slet ikke ville kunne nyde deres gaver. Derfor passer advent os bare bedre  

Anmeld

17. september 2012

FrkRaarup

hannetheis skriver:

mine drenge får kalendergave hver dag. og har et buget der siger max 300 på gaver og så koster julegaven gerne 500 til hvert barn

Her hedder det også adventsgave.

Malte er delebarn og er her kun hver anden weekend!

Dog er jeg også af den overbevisning at det gavner mest med større gaver!

Jeg jeg var lille fik jeg også adventsgave! Fik valget mellem advents og kalendergave.

Vil hellere have større gaver, og er overbevist om at det er også er det Malte helst vil!

Han har i forvejen en masse lort han ikke leger med.. Og disse kalendergaver vil blot komme i kassen til alt det andet.!

Anmeld

17. september 2012

helle85

hannetheis skriver:

sidste år fik børnene kalender gaver som vi havde købt i løbet af året nå der har været udsalg og tilbud (da vi ikke syntes de skal have en masse små ting der bare gå i stykker efter en dag)

i år få de advends gaver da vi ikke har fået købt gaver i løbet af året

Anmeld

17. september 2012

helle85

Lullaby skriver:

Vi giver adventsgaver da vi er rimelig presset hver morgen og ungerne slet ikke ville kunne nyde deres gaver. Derfor passer advent os bare bedre  

vi plejer at give dem om eftermiddagen de år hvor vores få kalener gaver

Anmeld

17. september 2012

Nettemor

Hvad med at købe lidt større ting der kan deles op i flere portioner. fx farver, Lego eller sådan noget.. Tilbehør til det kreative

Anmeld

17. september 2012

Gittemor09

hannetheis skriver:

min datter på 3 fik kaldendergaver sidste år... og har aldrig set et barn være lykkeligere hver morgen, så det skal bestemt gentages...

hendes far købte adventsgaver (efter noget ønskeinfo fra mig )

jeg købte på nettet en pakkekalender der var færdig, pakket ind og med datoer for 300 kr.

så i år skal det gentages... dog køber jeg selv tingene... det er svært at sætte et beløb på, da jeg bare vil købe noget jeg synes passer... men måske også de der 300 kr

Anmeld

17. september 2012

Frk.S

Freja får kalendergaver i år - og fik det også sidste år, selvom hun dengang kun var 3 måneder.

Min mor har til alle sine børnebørn lavet en pakkekalender, som hun selv broderer og så putter hun pakker på det første år. De efterfølgende år putter vi så selv pakker på.

Der var en masse gode og brugbare ting i. Freja var selvfølgelig  ligeglad, men for moren var det da spændende. I år er hun måske lidt mere interesseret.

Jeg har planer om bl.a. at putte ting i hun alligevel skal have  - fx lidt tøj, nyt service eller lign.

Desuden noget legetøj, men evt. noget der kan deles op, så det bliver nogle lidt bedre ting og ikke bare noget skrammel.

Hvad vi kommer til at bruge på det ved jeg ikke endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.