Hvem ligger du mærke til på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

MorDk

MariaKyedDK skriver:

Jeg ligger faktisk mærke til mange ( på den positive måde )

& desværre ligger jeg mærke til 1 , på en meget negativ måde, nu vil jeg ikke skrive navn og ligge hende ud, men synes hun er i alle debatter , hun vil bare ud med sin menning om alt.

men så længe det kun er 1, så ødelægger det ikke nioget for mig her på baby.dk

Det er jo heldigt...

Jeg gætter på at personen er MIG... *S* For har på fornemmelsen du ikke bryder dig om mig trods du ik' kender mig...

Og ja jeg skriver en del i debatterne... og ja jeg har en mening om meget... men hvem har ik det?

God aften...

Jeg lægger mærke til MANGE! Mest positivt... ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Carina:-)

Jeg husker enkelte.

Men for det meste først når jeg sådan lige støder ind i en af deres svar.

Der er så også nogen der har lavet nogle tråde,hvor man bare har tænkt på dem jævnligt lige siden.

Generelt er jeg mest "til" dem der både kan give mig en verbal rusketur, og pille mig ned når jeg bliver for kæk i min svar-end jeg er til de mere forsigtige og stille debatørrere

Anmeld

18. september 2012

Carina:-)

MorDk skriver:

Det er jo heldigt...

Jeg gætter på at personen er MIG... *S* For har på fornemmelsen du ikke bryder dig om mig trods du ik' kender mig...

Og ja jeg skriver en del i debatterne... og ja jeg har en mening om meget... men hvem har ik det?

God aften...

Jeg lægger mærke til MANGE! Mest positivt... ♥

Du er så til gengæld en af dem som jeg husker for at du er god for en diskution,men samtidig er du en af dem som ikke bliver tøsesur eller fonærmet og bærer nag til næste tråd bare fordi vi ikke lige er enige.

Og det er et stort plus i min ´verden

Og kan du så se at få født!

Anmeld

18. september 2012

MorDk

Carina:-) skriver:

Du er så til gengæld en af dem som jeg husker for at du er god for en diskution,men samtidig er du en af dem som ikke bliver tøsesur eller fonærmet og bærer nag til næste tråd bare fordi vi ikke lige er enige.

HaHa takker

Jamen jeg gør hvad jeg kan men ungen er "umulig"  ♥

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Carina:-) skriver:

ENIG

Anmeld

18. september 2012

Solstrålebørn

Hmm.... Lægger mærke til dem der vil lave splid i debatterne.! 

Anmeld

18. september 2012

Nettemor

Jeg lægger mærke til mange Især dem hvis navn står med rødt(venner)  

Ellers var det i starten meget dem med billed.. Og ja som de andre siger så er det farligt at skifte billed Vi er mange der bliver mega forvirrede

Dernæst er det så profil navnet jeg husker.. Men må indrømme at der er maaange profil navn jeg ikke kan skelne..

Anmeld

18. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker også tit om der mon er nogen som ligger mærke til mig, men så tænker jeg at det nok ikke er for sjov at jeg har 14 venner eller hvor mange det nu er. 

Der er nogle jeg ligger mærke til mere end andre, men er det ikke altid sådan? Sådan er det vel også in real life :-)

Anmeld

18. september 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Jeg tænker også tit om der mon er nogen som ligger mærke til mig, men så tænker jeg at det nok ikke er for sjov at jeg har 14 venner eller hvor mange det nu er. 

Der er nogle jeg ligger mærke til mere end andre, men er det ikke altid sådan? Sådan er det vel også in real life :-)

Jeg ligger i hvert fald altid mærke til dig

Anmeld

18. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Jeg ligger i hvert fald altid mærke til dig

Det gør jeg også dig søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.