Svar på røntgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Aabye

An&Jo skriver:

ja simpel og simpel, jeg er så angst for nåle.. jeg kan slet ikke samarbejde med sådan nogle..

Du er ikke den eneste der er totalt nåle forskrækket..
Ufff.. hader dem simpelthen.. Super fedt når man i 2 mdr blev stukket op til 10 gange med diverse nåle.. 4-6 gange blodprøver, og insulin 2-3 gange og så lige fragmin oven i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Muffinmus

prøvede det samme præcist for 7 år siden, da jeg var 25 år...de fandt intet ved røngten. Men det VAR gigt desværre.....sidenhen er det kommet diverse steder, dukkede op igen for knap 2 år siden i forskellige led og lidt i hofterne igen. Så jo, unge kan godt få gigt i hofterne.

Anmeld

17. september 2012

modesty

An&Jo skriver:

nej lige præcis under min graviditet mærkede jeg minimalt til det..

Det hænger slet ikke sammen overhovedet..

Denne her gang var det en simpel tur på rulleskøjter (noget jeg har gjort meget) der gjorde at jeg måtte være sengeliggende i et par dage af smerter..

Jeg har en veninde som lider af gigt, og hun mærkede heller ikke noget til det under sin graviditet...

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

uha, forhistorien er lang, har døjet rigtig meget med mange smerter i hoften de sidste 4-5 år hvis ikke længere, og jeg er blevet pumpet med diverse gigt piller altid, men så her for en måneds tid siden ca, stoppede de med at virke, de kunne simpelthen ikke tage mine smerter længere.. måtte derfor ty til at ringe til vagtlægen for at få noget stærkere, og det fik jeg så hvis jeg lovede at kontakte egen læge med henblik på grundigere undersøgelse, og det blev så gjort, og endte videre i røntgen for at få taget billeder..

Jeg selv og en tidligere læge mistænker noget gigt af en art, men min nye "gamle" læge som jeg har haft siden jeg var barn er meget tilbageholden med at undersøge for det, for han mener ikke at en ung kvinde i sin bedste alder kan have gigt, og derfor bliver jeg nu igen igen sendt videre til fysioterapi..

nu blander jeg mig lige, men det da noget fis din læger sige - jeg er altså 21 og jeg har gigt i min storetå(ja fjollet), begge håndled og i mine ankler! så JO en ung kvinde i sin bedste form kan GODt have gigt! - sig lige det til ham, du skal da ikke have smerter hvis der er en mulighed for du  kan slippe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.