Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Dejligt du fik snakket med dem!Er du ok?
Dejligt du fik snakket med dem!Er du ok?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver:Jeg har valgt at blive hjemme i dag og tage den med ro. Er træt af alle de bekymringer, men det går. Skal bare slappe af, så kan det være hovedpine forsvinder Men det går, tak
tarkoflen skriver: Det er til at blive vanvittig af alle de bekymringer! Hver en lille ændring i hvordan ens krop reagere, så bliver man sindsyg af bekymringer! Men lægen har sagt, at når man er i behandling så ved man hvad man skal igennem, hvis noget går galt og så bliver man bare mere bekymret og nervøs, det er helt normalt Jeg håber du kan få slappet godt af og det går i sig selv og du er frisk igen i morgen
Det er til at blive vanvittig af alle de bekymringer! Hver en lille ændring i hvordan ens krop reagere, så bliver man sindsyg af bekymringer! Men lægen har sagt, at når man er i behandling så ved man hvad man skal igennem, hvis noget går galt og så bliver man bare mere bekymret og nervøs, det er helt normalt Jeg håber du kan få slappet godt af og det går i sig selv og du er frisk igen i morgen
La´chrissen skriver:Åh nej, så er det her igen i dag. Troede jeg var sluppet for det åh er da ved at blive sindssyg af at tænke og alle de bekymringer. Man tør jo næsten ikke gå ud og lave noget. For hvad nu hvis det gør det værre.
tarkoflen skriver: Øv søde får du crinone? For det kan vist godt irritere slimhinderne en del! Jeg blødte en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag, du har ikke blødt mere end det, har du?Jeg for at det ikke er noget!Stort
Øv søde får du crinone? For det kan vist godt irritere slimhinderne en del! Jeg blødte en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag, du har ikke blødt mere end det, har du?Jeg for at det ikke er noget!Stort
La´chrissen skriver:Nej intet crinone eller anden slags hormon. Da det er helt naturlig cyklus. Et par gange i går og et par gange i dag. Håber bare ikke det gør noget
tarkoflen skriver: Øv søde jeg og håber på det bedste!
Øv søde jeg og håber på det bedste!
La´chrissen skriver:Jeg er stadig optimistisk
tarkoflen skriver: Det skal du også være! Jeg fik at vide på Skejby i går, at hver 5 gravide bløder i starten af en graviditet
Det skal du også være! Jeg fik at vide på Skejby i går, at hver 5 gravide bløder i starten af en graviditet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128