plet blødning efter ÆO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Dejligt du fik snakket med dem!

Er du ok?

Jeg har valgt at blive hjemme i dag og tage den med ro. Er træt af alle de bekymringer, men det går. Skal bare slappe af, så kan det være hovedpine forsvinder
Men det går, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg har valgt at blive hjemme i dag og tage den med ro. Er træt af alle de bekymringer, men det går. Skal bare slappe af, så kan det være hovedpine forsvinder
Men det går, tak

Det er til at blive vanvittig af alle de bekymringer! Hver en lille ændring i hvordan ens krop reagere, så bliver man sindsyg af bekymringer! Men lægen har sagt, at når man er i behandling så ved man hvad man skal igennem, hvis noget går galt og så bliver man bare mere bekymret og nervøs, det er helt normalt

Jeg håber du kan få slappet godt af og det går i sig selv og du er frisk igen i morgen

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Det er til at blive vanvittig af alle de bekymringer! Hver en lille ændring i hvordan ens krop reagere, så bliver man sindsyg af bekymringer! Men lægen har sagt, at når man er i behandling så ved man hvad man skal igennem, hvis noget går galt og så bliver man bare mere bekymret og nervøs, det er helt normalt

Jeg håber du kan få slappet godt af og det går i sig selv og du er frisk igen i morgen

Tak

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Åh nej, så er det her igen i dag. Troede jeg var sluppet for det åh er da ved at blive sindssyg af at tænke og alle de bekymringer. Man tør jo næsten ikke gå ud og lave noget. For hvad nu hvis det gør det værre.

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Åh nej, så er det her igen i dag. Troede jeg var sluppet for det åh er da ved at blive sindssyg af at tænke og alle de bekymringer. Man tør jo næsten ikke gå ud og lave noget. For hvad nu hvis det gør det værre.

Øv søde får du crinone? For det kan vist godt irritere slimhinderne en del! Jeg blødte en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag, du har ikke blødt mere end det, har du?

Jeg for at det ikke er noget!

Stort

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Øv søde får du crinone? For det kan vist godt irritere slimhinderne en del! Jeg blødte en gang fredag aften og en gang lørdag eftermiddag, du har ikke blødt mere end det, har du?

Jeg for at det ikke er noget!

Stort

Nej intet crinone eller anden slags hormon. Da det er helt naturlig cyklus. Et par gange i går og et par gange i dag. Håber bare ikke det gør noget

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Nej intet crinone eller anden slags hormon. Da det er helt naturlig cyklus. Et par gange i går og et par gange i dag. Håber bare ikke det gør noget

Øv søde jeg og håber på det bedste!

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Øv søde jeg og håber på det bedste!

Jeg er stadig optimistisk

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg er stadig optimistisk

Det skal du også være! Jeg fik at vide på Skejby i går, at hver 5 gravide bløder i starten af en graviditet

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Det skal du også være! Jeg fik at vide på Skejby i går, at hver 5 gravide bløder i starten af en graviditet

Dejligt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.