plet blødning efter ÆO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. september 2012

La´chrissen

Hjælp, er det godt eller dårligt at jeg er begyndt at plet bløde 5 dage efter ÆO i naturlig cyklus. Jeg kan ikke selv se det positive i det lige nu. Tager en hjemme dag på langs. Men må nok heller kontakte Skejby når de møder. Skal først have bp d. 27. nogle der har prøvet noget ligende og fået et godt udfald?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Hjælp, er det godt eller dårligt at jeg er begyndt at plet bløde 5 dage efter ÆO i naturlig cyklus. Jeg kan ikke selv se det positive i det lige nu. Tager en hjemme dag på langs. Men må nok heller kontakte Skejby når de møder. Skal først have bp d. 27. nogle der har prøvet noget ligende og fået et godt udfald?

Hej søde

Velkommen til at gå i panik, jeg gjorde det samme, og det var lige godt en uge efter æo og du ved jo hvordan det er gået for os

Jeg tror det er for tidligt for dig at få mens, så måske det er ægget der sætter sig fast jeg i hver fald alt hvad jeg kan!

Jeg blødte lidt på papiret fredag aften og igen lørdag eftermiddag og så kom der ikke mere!

Hvor meget har du blødt?

Stort

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Hej søde

Velkommen til at gå i panik, jeg gjorde det samme, og det var lige godt en uge efter æo og du ved jo hvordan det er gået for os

Jeg tror det er for tidligt for dig at få mens, så måske det er ægget der sætter sig fast jeg i hver fald alt hvad jeg kan!

Jeg blødte lidt på papiret fredag aften og igen lørdag eftermiddag og så kom der ikke mere!

Hvor meget har du blødt?

Stort

Også mest på papiret her til morgen.
Håber det går lige så godt som ved dig så. For synes også det er alt for tidligt, men nu må jeg se. en hvis det havde været alm cyklus skulle jeg jo bløde nu. Men ægløsningen var bare lidt sent på den, denne gang.
Tal for svar
Men har også tænkt om de/det gnaver sig fast.
Hold op man får ondt i hovedet af al den bekymring.
Men den skal bare være der nu!

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Også mest på papiret her til morgen.
Håber det går lige så godt som ved dig så. For synes også det er alt for tidligt, men nu må jeg se. en hvis det havde været alm cyklus skulle jeg jo bløde nu. Men ægløsningen var bare lidt sent på den, denne gang.
Tal for svar
Men har også tænkt om de/det gnaver sig fast.
Hold op man får ondt i hovedet af al den bekymring.
Men den skal bare være der nu!

Hvis æl har været forsinket så bør mens vel også være det?

Jeg har ikke prøvet fryseæg, men tænker, at det foregår på samme måde som ved os, men er ikke sikker

Jeg håber Skejby kan berolige dig! Det er de så gode til synes jeg!

Stort og masser af positive tanker!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Hvis æl har været forsinket så bør mens vel også være det?

Jeg har ikke prøvet fryseæg, men tænker, at det foregår på samme måde som ved os, men er ikke sikker

Jeg håber Skejby kan berolige dig! Det er de så gode til synes jeg!

Stort og masser af positive tanker!

Ja det burde det vel, men at jeg skal have en cyklus på 40 dage, har jeg nu aldrig prøvet før
Ringede du til Skejby da det var du blødte?

Tak det er der brug for

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ja det burde det vel, men at jeg skal have en cyklus på 40 dage, har jeg nu aldrig prøvet før
Ringede du til Skejby da det var du blødte?

Tak det er der brug for

Nej det gjorde jeg ikke, for det startede fredag aften, så der var ikke åbent! Men havde det været om morgenen havde jeg 100% gjort det! Men da det stoppede over weekenden, og Nessie fik mig beroliget, så gjorde jeg ikke...

Men i fredags blødte jeg lidt igen, og der ringede jeg straks og Merete ringede tilbage til mig om eftermiddagen og jeg skal skannes igen i dag, bare for at jeg kan være rolig! Jeg har også haft ret ondt i højre side, Merete mente ikke det var andet end, at jeg havde fået taget flest æg ud i den side, men de ville godt tjekke mig alligevel de er bare så søde og omsorgsfulde derude!

Når du er utryg så ring!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Nej det gjorde jeg ikke, for det startede fredag aften, så der var ikke åbent! Men havde det været om morgenen havde jeg 100% gjort det! Men da det stoppede over weekenden, og Nessie fik mig beroliget, så gjorde jeg ikke...

Men i fredags blødte jeg lidt igen, og der ringede jeg straks og Merete ringede tilbage til mig om eftermiddagen og jeg skal skannes igen i dag, bare for at jeg kan være rolig! Jeg har også haft ret ondt i højre side, Merete mente ikke det var andet end, at jeg havde fået taget flest æg ud i den side, men de ville godt tjekke mig alligevel de er bare så søde og omsorgsfulde derude!

Når du er utryg så ring!

Ok tak så vil jeg lige ringe.
for dig

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ok tak så vil jeg lige ringe.
for dig

Ja gør det! De er gode til at berolige en

Og tak er sikker på, at det ser fint ud, men dejligt at blive tjekket, når man er nervøs...

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja gør det! De er gode til at berolige en

Og tak er sikker på, at det ser fint ud, men dejligt at blive tjekket, når man er nervøs...

Ja det er jo det jeg skulle også se an i dag, hvis det blev mere skulle jeg ringe.

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ja det er jo det jeg skulle også se an i dag, hvis det blev mere skulle jeg ringe.

Dejligt du fik snakket med dem!

Er du ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.