Vi har nu haft gang i bleafvænningen siden torsdag

MIn datter er nu blevet bevidst om, når hun tisser - også selvom hun har soveble på

Hun siger hun tisser

Når hun skal lave prut, beder hun om at få en ble på, laver prut og får bleen af igen

Men hun har dog ikke tisset på toilettet - før i dag

De sidste dage har hun først sagt hun tisser, når uheldet sker i bukserne.
Men i dag da jeg bad hende prøve at gå ud og tisse, kunne jeg tydeligt høre det komi toilettet - hun blev selv meget overrasket over det, men var stolt da hun bagefter lige skulle kigge i toilettet

Dvs. det er i dag, på 4. dagen, første gang hun tisser på toilettet. Vi kan se på hende, når hun er ved at skal tisse, for hun bliver urolig og krydser benene

Hun vil absolut helst ikke have ble på, men en soveble er okay. Den har hun accepeteret

Så jeg syntes da alligevel der er sket fremskridt

Men, men, men, så kommer mit spørgsmål; hvad skal jeg gøre i morgen, når hun skal i vuggestue?? - skal jeg give hende ble på eller ej?
Hun har ikke før villet tisse på toilettet deropppe, ej heller prøve.
Min mand syntes vi skal give hende ble på, men tage den af igen hjemme, når hun har sovet til middag. Dvs. hun får ble på i vuggestuen og er blefri herhjemme, indtil hun er tryg ved det. Er det en god idé?
Ingen i vuggestuen er blefri, men flere prøver at tisse på toilettet. Min mand er bange for hun skal blive ked af det, hvis hun får tisset i bukserne foran alle vennerne. Hun siger endnu ikke selv til, når hun skal tisse, først når det uheldet sker. Vi er dog begyndt at kunne se nogle signaler, når det er ved at være tid.
Vuggestuen skal på tur tirsdag, der syntes jeg helt sikkert hun skal have en ble på.
Hun sjat-tisser ikke, men tisser ca. hver 2. time, en ordentlig tår

Lone