Endnu en dårlig mor til listen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Eliza

Bassemor<3 skriver:

Åh det er simpelthen så trist når det sker ! Min søn på 7mdr. faldt også ud af sengen den anden dag Det gør bare så ondt i hjertet

God bedring med jeres basse

VRÆÆÆL rigtig dum måde at starte dagen på  kan se din spunk er 5 dage ynger end min malle.. vi har os 3 drenge i min mødregruppe som er født inden for de samme 4 dage og der er altså bare spræl i de februar drenge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Nettemor

Du er ikke en dårlig mor!!!!

Det har Sebastian også gjort et par gange. Men efter første gang gik der laaaaaang tid.. Og han fik stadig lov at komme over, men vi holdt selvfølgelig mere øje.. Nu er han 2½ og hopper ind og ud af sengen som det passer ham Så er der lys forude søde

Anmeld

16. september 2012

Bassemor<3

Eliza skriver:

VRÆÆÆL rigtig dum måde at starte dagen på  kan se din spunk er 5 dage ynger end min malle.. vi har os 3 drenge i min mødregruppe som er født inden for de samme 4 dage og der er altså bare spræl i de februar drenge.. 

Ja det går bare SINDSYGT hurtigt !! Anton triller begge veje, rejser sig op i sofaen og sengen, står på alle 4 (kravler ikke endnu) og sidder selv ! Hvor er min lille baby ????

Anmeld

16. september 2012

Clisolka

Eliza skriver:

Min lille Malthe- pjalte har for første gang været syg, 

Med feber og hele mullervutten. 

Han sover i vores seng og det gjorde han os denne nat. 

Han har så også lige lært at kravle for ca 14 dage siden. 

Kl lidt i 7 vågner vi begge op ved lyden af et bump og et skrig!  

Så er vores lille malle kravlet mellem os og ned i fodende. Hvor han er røget på gulvet, lige ned på tuden 

Så nu har vi bebs med både feber og skrabet tud. Vi har intet hørt og havde begge lige set at han sov. Øv nu er det slut med at ligge og hygge natten lang!! Malthe skal over i sin egen seng, jeg tror der venter et par hårde nætter. Men jeg tør simpelthen ikke andet. 

Ps hvis det er vullapyk, skyder vi skylden på i-phonen!! 

Du er i hvert fald ikke en dårlig mor!!! Det er hvad der kan ske, når de små skal udforske verden 

Isabella røg også ud over sengekanten, men hun fik kun et chok. 

Nu er hun snart 2 og render frem og tilbage som hun vil - der er gang i rumpetten 

Anmeld

16. september 2012

Eliza

Nettemor skriver:

Du er ikke en dårlig mor!!!!

Det har Sebastian også gjort et par gange. Men efter første gang gik der laaaaaang tid.. Og han fik stadig lov at komme over, men vi holdt selvfølgelig mere øje.. Nu er han 2½ og hopper ind og ud af sengen som det passer ham Så er der lys forude søde

åhh på den ene siden vil jeg sku os gerne tænke "så kan han lære det" på den anden side sys jeg os bare knap 7 mdr er tidligt at lære det.. Jeg tror desværre ikke den lille mand husker fra dag tl dag 

han kan ihvertfald endnu ikke finde ud af at huske moar siger nej 10 gange dagligt til at pille  i ledningerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.