Endnu en dårlig mor til listen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Eliza

Min lille Malthe- pjalte har for første gang været syg, 

Med feber og hele mullervutten. 

Han sover i vores seng og det gjorde han os denne nat. 

Han har så også lige lært at kravle for ca 14 dage siden. 

Kl lidt i 7 vågner vi begge op ved lyden af et bump og et skrig!  

Så er vores lille malle kravlet mellem os og ned i fodende. Hvor han er røget på gulvet, lige ned på tuden 

Så nu har vi bebs med både feber og skrabet tud. Vi har intet hørt og havde begge lige set at han sov. Øv nu er det slut med at ligge og hygge natten lang!! Malthe skal over i sin egen seng, jeg tror der venter et par hårde nætter. Men jeg tør simpelthen ikke andet. 

Ps hvis det er vullapyk, skyder vi skylden på i-phonen!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Mamalou

Eliza skriver:

Så er vores lille malle kravlet mellem os og ned i fodende. Hvor han er røget på gulvet, lige ned på tuden 

Så nu har vi bebs med både feber og skrabet tud. Vi har intet hørt og havde begge lige set at han sov. Øv nu er det slut med at ligge og hygge natten lang!! Malthe skal over i sin egen seng, jeg tror der venter et par hårde nætter. Men jeg tør simpelthen ikke andet. 

Du er slet ikke en dårlig mor for ikke at være vågen, når din søn tager på eventyr. Din kæreste og dig har sikkert været rigtig trætte ovenpå sygdommen og ofte skal der virkelig ikke mere end et splitsekundt til, før de små purke kommer galt afsted...

God bedring til guldklumpen og op med humøret

Vh. Louise

Anmeld

16. september 2012

twinny

Puhha sikke hvor er det hårdt. Jeg kender alt for godt følelsen. Her har begge drenge taget et par ture. Den ene var slem med hovedet lige ned i asfalten.  

Du er ikke en dårlig mor, det er jo hårdt med en lille syg dreng. Så I har brug for søvn.

Her vågner jeg heller ikk, når drengene vågner. Heldigvis kravler de rundt i ansigtet på mig og prøver at bide mig. hehe.

Anmeld

16. september 2012

Eliza

Mamalou skriver:

Du er slet ikke en dårlig mor for ikke at være vågen, når din søn tager på eventyr. Din kæreste og dig har sikkert været rigtig trætte ovenpå sygdommen og ofte skal der virkelig ikke mere end et splitsekundt til, før de små purke kommer galt afsted...

God bedring til guldklumpen og op med humøret

Vh. Louise

mange tak.. det hjalp lidt på den afsindig dårlig samvittighed der har naget mig hele dagen  forstår simpelthen ik hvorn den lille møfferøv har kunne vende sig og snige væk imellem os uden nogen af os har opdaget noget 

Anmeld

16. september 2012

Eliza

twinny skriver:

Puhha sikke hvor er det hårdt. Jeg kender alt for godt følelsen. Her har begge drenge taget et par ture. Den ene var slem med hovedet lige ned i asfalten.  

Du er ikke en dårlig mor, det er jo hårdt med en lille syg dreng. Så I har brug for søvn.

Her vågner jeg heller ikk, når drengene vågner. Heldigvis kravler de rundt i ansigtet på mig og prøver at bide mig. hehe.

ja Mallen plejer os ligge i midten og sparke den ne af os mens han river i hår eller slår på den anden.. ja begge skal jo helst vågne når Mallen er i hopla  

Derfor forstår jeg heller ikke hvorn han kunne gøre det .. 

Anmeld

16. september 2012

Troldemommi

Sådan noget sker for os alle, og ja det er pisse hårdt for os forældre når vores små skattebasser slår sig, det er jo kun fordi vi elsker dem så fantastisk højt.

Knus til dig

Monica

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Eliza skriver:

Århhh du er da ikke en dårlig mor... 

Det er jo den måde man somregel - desværre - lærer at de er blevet for store... 

god ebdring med sygdommen!

Lige pt har jeg magnus' tremmeseng trukket helt op af min seng, af samme årsag, da han kravler ud over kanten i søvne. når han er vågen ved han godt at han skal stoppe, men når han sover forsætter han.. 

Anmeld

16. september 2012

Bassemor<3

Eliza skriver:

Åh det er simpelthen så trist når det sker ! Min søn på 7mdr. faldt også ud af sengen den anden dag Det gør bare så ondt i hjertet

God bedring med jeres basse

Anmeld

16. september 2012

betina23

Hey
Det har de fleste forældre prøvet det gør dig bestemt ik som en dårlig mor
Vi har lært vores a når man går ned a sofa . Seng osv hvor man skal ned a venner vi hende om så kravler hun selv ned og nu gør hun det selv hvem gang og er blevet sikker når der kommer kanter hva hun skal gøre
Det måske en mulighed a prøve den øvelse så det ikk sker senere hen?

Men håber han snart bli'r rask go bedring

Anmeld

16. september 2012

hmg86

Børn slår sig.. ganske simpelt.. så længe du ikke slår dem, så er der absolut intet, der tyder på du er en dårlig mor..

Det er virkelig svært at være over dem hele tiden.. Og jeg arbejder som pædagog, så tro mig.. jeg ved hvilke ulykker de kan rode sig ud i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.