Distraher mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

TeamRocket

Komogvind.dk og der kan man da også godt få en lille uskyldig flirt eller bare en hyggesnak med nogle søde mennesker imens man spiller - og man kan vinde præmier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

2721

Madam Blå skriver:

Ja, så er det vel om at være stille når lillemanden skal sove.

Tjo det er det måske. Men kan man ikke bare skrive, at man søger ven eller noget? Jeg har været på en dating side, for nogle år siden. Det var bare ren hygge og tidsfordriv Og så synes jeg det var rigtig sjovt at se hvem der var lækker hihi. Jeg skrev ikke så meget, men kiggede mest.

Det er lige det der skal

Hmm kunne være man skulle lure

Anmeld

16. september 2012

2721

TeamRocket skriver:

Komogvind.dk og der kan man da også godt få en lille uskyldig flirt eller bare en hyggesnak med nogle søde mennesker imens man spiller - og man kan vinde præmier

Har lige luret, synes siden virker ret uoverskuelig

Anmeld

16. september 2012

Madam Blå

Bøllemyr skriver:

Det er lige det der skal

Hmm kunne være man skulle lure

Du kan jo se på det - og er det ikke lige noget for dig, så gik der da en time med det hihi

Anmeld

17. september 2012

kesuh

Bøllemyr skriver:

Alt sammen gode ideer
Pt bor jeg dog i en lejlighed jeg har lånt hvor der er stue,seng og køkken i et, så derer ikke plads til mange udskejelser.
Er det ikka falsk reaklame når man ikke er interesseret i noget?

Niks det er det ihvertfald ikke, så længe du gør opmærksom på det. Nogle mænd kan godt respektere det.. Gælder også den anden vej rundt..

Det er bare hyggeligt og snakke og flirte lidt osv. Fordi det får altså tankerne andre steder hen, plus det giver lige et lille pust af den lykke/håb/glæde man savner og man får lidt af energien tilbage ved det.

Kald det en midlertidig flugt, men det hjælper altså på humøret i korte perioder.. 

på et eller andet tidspunkt får man jo smidt realiteterne i ansigtet igen, men på nuværende tidspunkt! Skyd en hvis pil efter det og nyd din flirt når du får en! og give a damn omkring det andet midlertidigt

Anmeld

17. september 2012

2721

kesuh skriver:

Niks det er det ihvertfald ikke, så længe du gør opmærksom på det. Nogle mænd kan godt respektere det.. Gælder også den anden vej rundt..

Det er bare hyggeligt og snakke og flirte lidt osv. Fordi det får altså tankerne andre steder hen, plus det giver lige et lille pust af den lykke/håb/glæde man savner og man får lidt af energien tilbage ved det.

Kald det en midlertidig flugt, men det hjælper altså på humøret i korte perioder.. 

på et eller andet tidspunkt får man jo smidt realiteterne i ansigtet igen, men på nuværende tidspunkt! Skyd en hvis pil efter det og nyd din flirt når du får en! og give a damn omkring det andet midlertidigt

Præcis, er ikke interesseret i et forhold har hverken tid eller lyst. Men lidt adspredelse og virkeligheden flugt ville være skønt

Anmeld

17. september 2012

Kay

du kan flirte med mig

ej ok... men vi skal da snart i centeret igen?? og kigge på gode tilbud  

ellers må du gerne overtage noget af alt den oprydning og tøjvask her hjemme.... eller planlægning af navngivning

Anmeld

17. september 2012

livhemdrup

Bøllemyr skriver:

Jeg har brug for noget til rette mine tanker bort fra min ubeslutsomme eks.
Så vil i ikke distrahere mig?
Det skal ikke være noget der kræver alt for meget af mig følelsesmæssigt, da jeg er pænt opbrugt på den konto.
Pt ville det være perfekt med en lille useriøs flirt, der kunne distrahere lidt, men da jeg ingen har at flirte med og minus fritid, må jeg jo prøve noget andet
Særligt aftenerne når Charlie sover som nu, er hårde. Al den tid man har til at tænke

Siden der hedder singleplus.dk er også et godt sted. Der ka man dele tanker og ting der sker i hverdagen. 

Anmeld

17. september 2012

2721

Kay skriver:

du kan flirte med mig

ej ok... men vi skal da snart i centeret igen?? og kigge på gode tilbud  

ellers må du gerne overtage noget af alt den oprydning og tøjvask her hjemme.... eller planlægning af navngivning

Dig vil jeg altid gerne flirte med
Jeg har dog været nød til at flytte retur til Ringsted, så der er pludselig lidt langt til Lyngby, men det kan klart arrangeres, ville være rart at se et venligt ansigt, plus jeg gerne vil møde lillepigeb

Anmeld

17. september 2012

2721

livhemdrup skriver:

Siden der hedder singleplus.dk er også et godt sted. Der ka man dele tanker og ting der sker i hverdagen. 

Tak, den vil jeg kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.