Distraher mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. september 2012

2721

Jeg har brug for noget til rette mine tanker bort fra min ubeslutsomme eks.
Så vil i ikke distrahere mig?
Det skal ikke være noget der kræver alt for meget af mig følelsesmæssigt, da jeg er pænt opbrugt på den konto.
Pt ville det være perfekt med en lille useriøs flirt, der kunne distrahere lidt, men da jeg ingen har at flirte med og minus fritid, må jeg jo prøve noget andet
Særligt aftenerne når Charlie sover som nu, er hårde. Al den tid man har til at tænke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Nettemor

komogvind.dk

Anmeld

16. september 2012

2721

Nettemor skriver:

komogvind.dk

Hvad er det?

Anmeld

16. september 2012

Madam Blå

Bøllemyr skriver:

Jeg har brug for noget til rette mine tanker bort fra min ubeslutsomme eks.
Så vil i ikke distrahere mig?
Det skal ikke være noget der kræver alt for meget af mig følelsesmæssigt, da jeg er pænt opbrugt på den konto.
Pt ville det være perfekt med en lille useriøs flirt, der kunne distrahere lidt, men da jeg ingen har at flirte med og minus fritid, må jeg jo prøve noget andet
Særligt aftenerne når Charlie sover som nu, er hårde. Al den tid man har til at tænke

Åh det lyder ikke sjovt

Hvad med noget kreativt? Sy, strikke, hækle, tegne eller noget. Eller måske at sortere i de 10000000 vis af billeder, man har af sit barn

Eller gå på noget dating-hjemmeside Måske det kunne give en ganske uskyldig lille flirt

Anmeld

16. september 2012

2721

Madam Blå skriver:

Åh det lyder ikke sjovt

Hvad med noget kreativt? Sy, strikke, hækle, tegne eller noget. Eller måske at sortere i de 10000000 vis af billeder, man har af sit barn

Eller gå på noget dating-hjemmeside Måske det kunne give en ganske uskyldig lille flirt

Alt sammen gode ideer
Pt bor jeg dog i en lejlighed jeg har lånt hvor der er stue,seng og køkken i et, så derer ikke plads til mange udskejelser.
Er det ikka falsk reaklame når man ikke er interesseret i noget?

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Bøllemyr skriver:

Hvad er det?

En spille side det er gratis at have en almindelig profil og så er der en masse forskellige spil du kan kaste dig over her om aftenen når Charlie sover

Anmeld

16. september 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

komogvind.dk

Anmeld

16. september 2012

2721

Nettemor skriver:

En spille side det er gratis at have en almindelig profil og så er der en masse forskellige spil du kan kaste dig over her om aftenen når Charlie sover

Hmm måske jegskulle lure lidt på den

Anmeld

16. september 2012

Madam Blå

Bøllemyr skriver:

Alt sammen gode ideer
Pt bor jeg dog i en lejlighed jeg har lånt hvor der er stue,seng og køkken i et, så derer ikke plads til mange udskejelser.
Er det ikka falsk reaklame når man ikke er interesseret i noget?

Ja, så er det vel om at være stille når lillemanden skal sove.

Tjo det er det måske. Men kan man ikke bare skrive, at man søger ven eller noget? Jeg har været på en dating side, for nogle år siden. Det var bare ren hygge og tidsfordriv Og så synes jeg det var rigtig sjovt at se hvem der var lækker hihi. Jeg skrev ikke så meget, men kiggede mest.

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Bøllemyr skriver:

Hmm måske jegskulle lure lidt på den

Ja gør det.. Den kan sagtens stjæle et par timer Du kan finde mig derinde. .Selv om det er gamle oplysninger og jeg ikke så tit er derinde så hedder jeg Netze

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.