Bog til Oldeforældre? Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Muffin_girl

Mom In The Making skriver:

Har du spurgt forlaget?

Har spurgt på arbejdet hvor de sælger dem.. Og de har nemlig hørt forlaget ad pga forspørgsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Jep kan godt følge dig

Hvad er det for nogle dukker? link

Jeg må indrømme at jeg heller ikke får hæklet så meget for tiden. Er kommet i virksomhedspraktik og begyndt til aquaspinning om torsdagen og baby (ja det kalder de det helt op til 4 år) svømning om onsdagen. Så føler ikke jeg har så meget tid.. Og nogle gange om aftenen sidder jeg bare og sumper foran fjernsynet.

Men når jeg hækler er jeg ved at lave et par cowboy støvler til en lille bebs Og har nogle ideer om de næste projekter og masser af garn til at kunne lave dem.. Så nu mangler der bare tiden og overskudet

Åh ha, jeg ville ønske det var mig, jeg trænger sådan til at "få et liv" aka. begynde til noget træning osv. Har alligevel 35 kg. for meget på sidebenene og det bliver ikke ligefrem mindre af at sidde stille og lave kreasager.

Der er mange der laver dem, men hende her laver dem jeg er helt forelsket i - http://www.smilerynker.dk/ Men nu kaster jeg mig sgu ud i det selv. Der er så mange gode hjælpe links på nettet. Længe leve WWW

Hvad er det for en virksomhed? Det lyder faktisk lidt som sådan noget jeg skal ud i, når holstebro kommune for taget sig sammen. xD

hihi.. cowboystøvler, det lyder godt nok sødt.

Anmeld

16. september 2012

MomInTheMaking

AalborgPigen skriver:

Har spurgt på arbejdet hvor de sælger dem.. Og de har nemlig hørt forlaget ad pga forspørgsel

Smart. måske man skulle skrive ind og rykke for det. Tænker jo mere efterspørgsel jo større sandsynlighed for at der kommer sådan en bog.

Anmeld

16. september 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Åh ha, jeg ville ønske det var mig, jeg trænger sådan til at "få et liv" aka. begynde til noget træning osv. Har alligevel 35 kg. for meget på sidebenene og det bliver ikke ligefrem mindre af at sidde stille og lave kreasager.

Der er mange der laver dem, men hende her laver dem jeg er helt forelsket i - http://www.smilerynker.dk/ Men nu kaster jeg mig sgu ud i det selv. Der er så mange gode hjælpe links på nettet. Længe leve WWW

Hvad er det for en virksomhed? Det lyder faktisk lidt som sådan noget jeg skal ud i, når holstebro kommune for taget sig sammen. xD

hihi.. cowboystøvler, det lyder godt nok sødt.

Nårh hvor er de søde! Glæder mig til at se din version

Jamen jeg vil jo rigtig gerne have en kontorelev plads. Så min søde Jobcenter dame har skaffet mig en praktik plads på et kontor. Det er self ikke det samme som en elev plads men jeg kommer ud og lærer lidt osv. Det er super dejligt. Og de vil gerne at jeg bliver i løntilskud nu her bagefter. Det er dejligt Har også trængt virkelig meget til at komme igang. Så det er bare lækkert at have noget at stå op til.. Selv om der er mange ting der ikke er så meget tid til mere

Jeg har dælme også en masse kilo der skal væk.. Men må indrømme det har været svært at tage sig sammen mens jeg bare har siddet herhjemme alene. Lidt åndsvagt for det er jo egentlig der man havde tiden.. Men nu er jeg kommet igang og det er bare SÅ dejligt

Anmeld

16. september 2012

Kit

Der er en som hedder "Bedsteforældrebogen" der ikke er mormor/farfar specifik, men bedstefar og bedstemor skriver i samme bog. Prøv at Google titlen, så finder du den nok på fx Saxo.com.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.