Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mom In The Making skriver: Har du spurgt forlaget?
Har du spurgt forlaget?
Har spurgt på arbejdet hvor de sælger dem.. Og de har nemlig hørt forlaget ad pga forspørgsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Jep kan godt følge dig Hvad er det for nogle dukker? link Jeg må indrømme at jeg heller ikke får hæklet så meget for tiden. Er kommet i virksomhedspraktik og begyndt til aquaspinning om torsdagen og baby (ja det kalder de det helt op til 4 år) svømning om onsdagen. Så føler ikke jeg har så meget tid.. Og nogle gange om aftenen sidder jeg bare og sumper foran fjernsynet. Men når jeg hækler er jeg ved at lave et par cowboy støvler til en lille bebs Og har nogle ideer om de næste projekter og masser af garn til at kunne lave dem.. Så nu mangler der bare tiden og overskudet
Jep kan godt følge dig Hvad er det for nogle dukker? link Jeg må indrømme at jeg heller ikke får hæklet så meget for tiden. Er kommet i virksomhedspraktik og begyndt til aquaspinning om torsdagen og baby (ja det kalder de det helt op til 4 år) svømning om onsdagen. Så føler ikke jeg har så meget tid.. Og nogle gange om aftenen sidder jeg bare og sumper foran fjernsynet. Men når jeg hækler er jeg ved at lave et par cowboy støvler til en lille bebs Og har nogle ideer om de næste projekter og masser af garn til at kunne lave dem.. Så nu mangler der bare tiden og overskudet
Åh ha, jeg ville ønske det var mig, jeg trænger sådan til at "få et liv" aka. begynde til noget træning osv. Har alligevel 35 kg. for meget på sidebenene og det bliver ikke ligefrem mindre af at sidde stille og lave kreasager.
Der er mange der laver dem, men hende her laver dem jeg er helt forelsket i - http://www.smilerynker.dk/ Men nu kaster jeg mig sgu ud i det selv. Der er så mange gode hjælpe links på nettet. Længe leve WWW
Hvad er det for en virksomhed? Det lyder faktisk lidt som sådan noget jeg skal ud i, når holstebro kommune for taget sig sammen. xD
hihi.. cowboystøvler, det lyder godt nok sødt.
AalborgPigen skriver: Har spurgt på arbejdet hvor de sælger dem.. Og de har nemlig hørt forlaget ad pga forspørgsel
Smart. måske man skulle skrive ind og rykke for det. Tænker jo mere efterspørgsel jo større sandsynlighed for at der kommer sådan en bog.
Mom In The Making skriver: Åh ha, jeg ville ønske det var mig, jeg trænger sådan til at "få et liv" aka. begynde til noget træning osv. Har alligevel 35 kg. for meget på sidebenene og det bliver ikke ligefrem mindre af at sidde stille og lave kreasager. Der er mange der laver dem, men hende her laver dem jeg er helt forelsket i - http://www.smilerynker.dk/ Men nu kaster jeg mig sgu ud i det selv. Der er så mange gode hjælpe links på nettet. Længe leve WWW Hvad er det for en virksomhed? Det lyder faktisk lidt som sådan noget jeg skal ud i, når holstebro kommune for taget sig sammen. xD hihi.. cowboystøvler, det lyder godt nok sødt.
Der er en som hedder "Bedsteforældrebogen" der ikke er mormor/farfar specifik, men bedstefar og bedstemor skriver i samme bog. Prøv at Google titlen, så finder du den nok på fx Saxo.com.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128