Nettemor skriver:
Jeg ville nok give en lille ting ved siden af
Netop fordi de ikke skal beholde den.. Evt noget krea.. Igang med hæklenålen igen min ven
Jeg gider ikke
hehe.. har lige hæklet en vest (igen) til Penny, men resultatet blev bare ikke særlig godt, nok fordi min tålmodighed fejlede ret meget.
Jeg har kastet mig ud i det der symaskine og det går ok, jeg går lige pt. og venter på at få en mail så jeg ved hvornår jeg kan komme på sykursus, har svært ved at kaste mig ud i det, uden nogen form for træning, for til forskel fra hækling kan man jo ikke bare sådan lige trevle det op og gøre om.xD og F hvor jeg hader at sprætte op. xD
MEN.. nu har Penny snart fødselsdag og jeg har forelsket mig rigtig meget i de der Steiner/waldorf dukker, men synes godt nok 1200 kr. var lige i overkanten, så nu har jeg bestilt materialer og skal igang med at lave en selv. DET glæder jeg mig bare helt vildt meget til.
Så blev det også kun halv pris for alle materialerne og så er der til hele to dukker.
Ja, mit fokus er altså sjældent det samme sted i særlig lang tid.. jeg vil det hele og laver det på kryds og tværs.
kan du stadig følge med?
haha
Skal også snart have opdateret lidt inde i kreatråden.
Hvad er du i gang med for tiden?
Anmeld