Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Klematis skriver: Ret fin side.Flot layout. Meget overskuelig.
Ret fin side.Flot layout. Meget overskuelig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Mange tak! Godt du siger det! Det har jeg lidt problemer med. Skal jeg have set på med det samme!
Mange tak! Godt du siger det! Det har jeg lidt problemer med. Skal jeg have set på med det samme!
Skønt
Hvordan kan man blive "fast læser" ellers tror jeg jeg glemmer det :I
Lukasmor skriver: 1000 tak! og du synes ikke at den er "for" feminin? Var jeg lidt bange for nemlig
1000 tak! og du synes ikke at den er "for" feminin? Var jeg lidt bange for nemlig
-Sigrid- skriver: Skønt Hvordan kan man blive "fast læser" ellers tror jeg jeg glemmer det :I
FrkZier skriver: nej det synes jeg bestemt ikke, den er lige i øjet
nej det synes jeg bestemt ikke, den er lige i øjet
Lukasmor skriver: Perfekt! Tak for din feedback!
Perfekt! Tak for din feedback!
Lukasmor skriver: Det kan du på bloglovin.com Hvis du trykker på billedet af "damen" nede i højre side
Det kan du på bloglovin.com Hvis du trykker på billedet af "damen" nede i højre side
Done ^^
det er jo en helt sex and the city side.. og det betyder virkelig meget ros og hvor er den super flot og nem at finde ud af
-Sigrid- skriver: Done ^^
B&J skriver: det er jo en helt sex and the city side.. og det betyder virkelig meget ros og hvor er den super flot og nem at finde ud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128