Vil i være testpersoner for min nye blog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. september 2012

lukasmor

Det er endelig lykkes mig at få sat min blog op og få skrevet nogle indlæg. Dog mangler der en masse fyld og nogle oversættelser hér og dér =) Jeg er rigtig godt tilfreds med designet og opsætningen men hvad synes i? Jeg kunne også rigtig gerne tænke mig at høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan skrive der hvor der er en %tæller til højre når man trykker på "om mig" oppe i venstre hjørne. Lige nu står der "bla bla bla"
Jeg er nyudklækket blogger så hav til tålmodighed med min endnu mangelfulde blog

Glæder mig til at høre hvad i synes

www.iwoman.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MorDk

Sys det ser godt ud og overskueligt... vil helt klart kigge forbi med mellemrum!

Anmeld

16. september 2012

lukasmor

MorDk skriver:

Sys det ser godt ud og overskueligt... vil helt klart kigge forbi med mellemrum!

Mange tak, det er jeg glad for at du siger! Det var nemlig min plan at den skulle være meget overskuelig tak for din feedback!

Anmeld

16. september 2012

-Sigrid-

Lukasmor skriver:

Det er endelig lykkes mig at få sat min blog op og få skrevet nogle indlæg. Dog mangler der en masse fyld og nogle oversættelser hér og dér =) Jeg er rigtig godt tilfreds med designet og opsætningen men hvad synes i? Jeg kunne også rigtig gerne tænke mig at høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan skrive der hvor der er en %tæller til højre når man trykker på "om mig" oppe i venstre hjørne. Lige nu står der "bla bla bla"
Jeg er nyudklækket blogger så hav til tålmodighed med min endnu mangelfulde blog

www.iwoman.dk

Ej hvor ser den proffesionel ud

Jeg kan ikke skrive en kommentar derinde? :/

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

Lukasmor skriver:

www.iwoman.dk

Nej hvor er den FLOT !!

Anmeld

16. september 2012

FrkZier

Lukasmor skriver:

www.iwoman.dk

jeg synes den er super flot, feminin og så ser den mega professionel ud

Anmeld

16. september 2012

Klematis

Ret fin side.
Flot layout. Meget overskuelig.

Anmeld

16. september 2012

lukasmor

-Sigrid- skriver:

Ej hvor ser den proffesionel ud

Jeg kan ikke skrive en kommentar derinde? :/

Mange tak! Godt du siger det! Det har jeg lidt problemer med. Skal jeg have set på med det samme!

Anmeld

16. september 2012

lukasmor

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er den FLOT !!

Tak!!

Anmeld

16. september 2012

lukasmor

1000 tak!  og du synes ikke at den er "for" feminin? Var jeg lidt bange for nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.