Kravler ud af tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Lisbeth85

Linus bliver 2 år i næste måned, og han er stadig ikke kommet ud af sengen. Han står tit med en fod oppe ved gelænderet, men er ikke kommet over endnu Henter ham også ind i vores seng, når jeg kan høre, at han er vågen og kalder på en af os. Tænker at han nok skal blive kreativ og finde ud af hvordan han kommer over, hvis han får meget tid alene med tremmesengen

Jeg har en Stokke seng til ham, og den er ret høj også. Så måske typen af seng også har lidt at sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MortilCilas

VNB skriver:

Viktor har været kravlet ud af sin 1 gang. Der var han 19 mdr. Tror selv han blev meget overrasket og han har ikke gjort det siden  

Det var heldigt Cilas bliver ved

Anmeld

16. september 2012

Janni.

MortilCilas skriver:

Du heldig!

Cilas blev 20 måneder her i fredags og startede igår med at kravle ud af sin

Har du evt overvejet af fjerne siden og sætte en sengehest op i stedet for? Så er der hold på ham når han sover, og der er ikke så langt ned hvis han leger abe..
Blot en tanke herfra. Har ingen erfaring med det endnu men det er den løsning, vi vil prøve når/hvis Silas begynder på det.

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

Lisbeth85 skriver:

Linus bliver 2 år i næste måned, og han er stadig ikke kommet ud af sengen. Han står tit med en fod oppe ved gelænderet, men er ikke kommet over endnu Henter ham også ind i vores seng, når jeg kan høre, at han er vågen og kalder på en af os. Tænker at han nok skal blive kreativ og finde ud af hvordan han kommer over, hvis han får meget tid alene med tremmesengen

Jeg har en Stokke seng til ham, og den er ret høj også. Så måske typen af seng også har lidt at sige?

Det var heldigt .. Jamen her den ene dag var jeg inde på hans værelse da han gjorde det. Og gelænderet når ham op til brystet ca, så synes ikke den er lav?

Men han er nu ret aktiv og kreativ, han hænger i alt han kan komme til, vask, sofabord, trappe, børnegitter alt ..

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

Janni. skriver:

Har du evt overvejet af fjerne siden og sætte en sengehest op i stedet for? Så er der hold på ham når han sover, og der er ikke så langt ned hvis han leger abe..
Blot en tanke herfra. Har ingen erfaring med det endnu men det er den løsning, vi vil prøve når/hvis Silas begynder på det.

Det lød faktisk som en god ide! Også falder han ikke ud om natten. Ih tak, det havde jeg slet ikke i tankerne!

Anmeld

16. september 2012

Janni.

MortilCilas skriver:

Det lød faktisk som en god ide! Også falder han ikke ud om natten. Ih tak, det havde jeg slet ikke i tankerne!

Velbekom. Hvis i prøver den løsning, så vær sød at komme med en opdatering.
Jeg synes hellere man skal forebygge så godt man kan, ud af sengen vil han jo tydeligvis, så holde ham i sengen 100 % kan i nok ikke.

Anmeld

16. september 2012

VNB

MortilCilas skriver:

Det var heldigt Cilas bliver ved

Ja meget heldigt. Vi var sikre på at han ville gøre det igen, så vi fil sat ekstra stort børne-gitter op for trappen (vi sover alle på 1 sal) men han må have "glemt" hvordan man gør igen  

Det er da rigtig træls at cilas har luret den og blir ved... Hvad med at få en junior seng så? Det har vi snakket om at købe når Viktor konsekvent begynder at hoppe ud af sin tremmeseng  

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

Janni. skriver:

Velbekom. Hvis i prøver den løsning, så vær sød at komme med en opdatering.
Jeg synes hellere man skal forebygge så godt man kan, ud af sengen vil han jo tydeligvis, så holde ham i sengen 100 % kan i nok ikke.

Det er jo det. Og på et tidspunkt skal han jo over i en alm. seng. Så vil prøve med sengehesten

Skal nok komme med en opdatering

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

VNB skriver:

Ja meget heldigt. Vi var sikre på at han ville gøre det igen, så vi fil sat ekstra stort børne-gitter op for trappen (vi sover alle på 1 sal) men han må have "glemt" hvordan man gør igen  

Det er da rigtig træls at cilas har luret den og blir ved... Hvad med at få en junior seng så? Det har vi snakket om at købe når Viktor konsekvent begynder at hoppe ud af sin tremmeseng  

Jeg har tænkt på det med junior seng. Ved bare ikke hvilken?

Vi sover også på 1.sal her.

Anmeld

16. september 2012

Janni.

MortilCilas skriver:

Det er jo det. Og på et tidspunkt skal han jo over i en alm. seng. Så vil prøve med sengehesten

Skal nok komme med en opdatering

lyder godt. for at det virker for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.