Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LR85 skriver: Min dreng på 2-et-halvt har heller aldtig gjort det.
Min dreng på 2-et-halvt har heller aldtig gjort det.
Jeg må have sådan lidt en lille abeunge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilCilas skriver: Det mere et spørgsmål. - Hvor gamle var jeres barn/børn da de kravlede ud af tremmesengen? Hvis de overhovedet gjorde det.
Det mere et spørgsmål.
- Hvor gamle var jeres barn/børn da de kravlede ud af tremmesengen? Hvis de overhovedet gjorde det.
MortilCilas skriver: Hold da op .. Jeg havde ikke lige set det komme og slet ikke nu
Hold da op .. Jeg havde ikke lige set det komme og slet ikke nu
Nej .. Han er da ret god så
dorthemus skriver: 22 måneder og så pillede jeg siden af for at hun ikke skulle falde ud om natten og slå hovedet
22 måneder og så pillede jeg siden af for at hun ikke skulle falde ud om natten og slå hovedet
Kan de godt finde ud af at siden pludselig er væk?
morethanperfect skriver: Nej .. Han er da ret god så
En lille abe
MortilCilas skriver: En lille abe
HÆHÆ ..
Jeg har faktisk prøvet og lære Oscar det , for kan næsten ike bære ham lige nu , men han vil bare IKKE kravle ud selv
MortilCilas skriver: Kan de godt finde ud af at siden pludselig er væk?
morethanperfect skriver: HÆHÆ .. Jeg har faktisk prøvet og lære Oscar det , for kan næsten ike bære ham lige nu , men han vil bare IKKE kravle ud selv
Det nu meget rart når de ikke kan så man ved hvor de er.
Han vil bare løftes
dorthemus skriver: Hun synes det er fantastisk fordi det betyder FRIHED til pludselig at stå op 50 gange selvom hun er puttet Så jeg synes det har været pisse træls
Hun synes det er fantastisk fordi det betyder FRIHED til pludselig at stå op 50 gange selvom hun er puttet Så jeg synes det har været pisse træls
Det har jeg også tænkt på det der
Viktor har været kravlet ud af sin 1 gang. Der var han 19 mdr. Tror selv han blev meget overrasket og han har ikke gjort det siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128