Hvordan holdt I barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Pige2009

Sommerfugl86 skriver:

Hvad var menuen??
Traditionelt eller??

Lauras var meget enkel. Vi holdt den i et lejet festlokale i min boligforening. Vi fik en buffet udefra med to slags kød, to slags kartofler og to slags salater Vi fik ikke dessert men jeg havde fået lavet en smuk dåbskage til kaffen af en bruger herinde fra

Dertil havde jeg købt øl, vin, cognac/likør og sodavand i Tyskland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MorDk

Vi holdte vores søns barnedåb i kirkens festlokale (meget smuk)

Der var ca. 50 mennesker og vi havde købt Buffet (sydlandsk) udefra.

Denne gang bliver det pizza /salat buffet og vi holder festen i private omgivelser( ikke hjemme) men  noget relatereret. Vi bliver noglelunde samme antal mennesker tror jeg...

Anmeld

16. september 2012

Thalia

Vi skal holde barnedåb på søndag og jeg glæder mig rigtigt meget.

Vi holder det hjemme i et festtelt i haven og bliver ca 40 personer. Jeg regner med at lave al maden selv, dog med god hjælp fra min svigermor og min svigerinde.

Til frokost laver vi nogle oksestege på grillen og nogle fyldte svinemørbrad og derudover har min svigermor lavet et bjerg af frikadeller så der også er noget til børnene.

Tilbehøret bliver forskellige salater (Alm blandet, Broccolisalat, Grøn Kartoffelsalat, tomatsalat og børnesalat) Derudover laver vi en masse krydrede kartofler i ovnen og nogle brød samt guacamole, tzatziki og salsa.

Om eftermiddagen skal vi have forskellige kager, kaffe og chokolade.

Barnedåben er enormt vigtig for mig, men min mand og hans familie er alle ateister, så når vi holder dåb går vi altid efter meget uformelle arrangementer. Det handler lige så meget om at samle vores familier og venner og generelt bare hygge os en masse sammen

Anmeld

16. september 2012

BabyMus

KarinaBF skriver:

Vores søns Barnedåb blev holdt sammen med vi blev gift og det blev brylluppet der skinnede mest igennem det var eget taditionelt med sange osv. både til brylluppet og barnedåben

Vores datters dåb blev holdt i haven i telt med buffet, kage og kaffe og total hygge så kunne alle børn lege rundt over det hele og vi var meget heldige med vejret

Næste barnedåb (termin 6 dec) skal også holdes hjemme men kommer til at foregår på vores loft da det bliver i Februar vi skal holde det. Vi skal have forret med kylling(kyllingecoktail i stedet for rejecoktail) så skal vi have buffet, med salatbar, frikadeller, mini buger og mange andre ting til dessert skal vi have pandekager med diverse tilbehør som buffet (da vi har egen firma Pandekagevognen vil alle gerne have vores pandekager :-) så nedenunder bliver der "legeplads" for alle børnene
total hygge :-)

Måtte lige ind og kigge på jeres hjemmeside, og må sige: GeniALT!! total i orden med pandekager på sådan en måde, især for mig der elsker pandekager og ikke kan lige pølser. Sådan en vogn kunne jeg godt stå længe ved.

Anmeld

16. september 2012

KarinaBF

BabyMus skriver:

Måtte lige ind og kigge på jeres hjemmeside, og må sige: GeniALT!! total i orden med pandekager på sådan en måde, især for mig der elsker pandekager og ikke kan lige pølser. Sådan en vogn kunne jeg godt stå længe ved.

det er også rigtig lækkert

og hovedret og dessert er jo alt hvad man kan spise

Anmeld

16. september 2012

Kay

KarinaBF skriver:

Vores søns Barnedåb blev holdt sammen med vi blev gift og det blev brylluppet der skinnede mest igennem det var eget taditionelt med sange osv. både til brylluppet og barnedåben

Vores datters dåb blev holdt i haven i telt med buffet, kage og kaffe og total hygge så kunne alle børn lege rundt over det hele og vi var meget heldige med vejret

Næste barnedåb (termin 6 dec) skal også holdes hjemme men kommer til at foregår på vores loft da det bliver i Februar vi skal holde det. Vi skal have forret med kylling(kyllingecoktail i stedet for rejecoktail) så skal vi have buffet, med salatbar, frikadeller, mini buger og mange andre ting til dessert skal vi have pandekager med diverse tilbehør som buffet (da vi har egen firma Pandekagevognen vil alle gerne have vores pandekager :-) så nedenunder bliver der "legeplads" for alle børnene
total hygge :-)

ej hvor smart kan man mon få sådan en vogn ud til festlige lejlighedder?? for jeg elsker pandekager  og det er da den fedeste dessert ide

Anmeld

16. september 2012

BabyMus

KarinaBF skriver:

det er også rigtig lækkert

og hovedret og dessert er jo alt hvad man kan spise

Mums mums mums siger jeg bare. Det er fantastisk.

Anmeld

16. september 2012

KarinaBF

Kay skriver:

ej hvor smart kan man mon få sådan en vogn ud til festlige lejlighedder?? for jeg elsker pandekager  og det er da den fedeste dessert ide

det kan man i hvert fald hvis vi er ledige

prøv at kig på vores hjemmeside www.pandekagevognen.dk og hvis det har interesse så send en mail

Anmeld

16. september 2012

Kay

KarinaBF skriver:

det kan man i hvert fald hvis vi er ledige

prøv at kig på vores hjemmeside www.pandekagevognen.dk og hvis det har interesse så send en mail

ihhh øv i bor så langt væk det bliver jo megadyrt i transport

Anmeld

16. september 2012

KarinaBF

Kay skriver:

ihhh øv i bor så langt væk det bliver jo megadyrt i transport

okay øv bøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.