Hvordan holdt I barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Sommerfugl86

Hvad var menuen??
Traditionelt eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

B&J

her var den helstegt pattegris med salat og kartofle salat og flutes

og senere fik de kaffe og kage...

og det er slet ikke som vi plejer i vores familie det plejer at være sup steg og is...

Anmeld

16. september 2012

KarinaBF

Sommerfugl86 skriver:

Hvad var menuen??
Traditionelt eller??

Vores søns Barnedåb blev holdt sammen med vi blev gift og det blev brylluppet der skinnede mest igennem det var eget taditionelt med sange osv. både til brylluppet og barnedåben

Vores datters dåb blev holdt i haven i telt med buffet, kage og kaffe og total hygge så kunne alle børn lege rundt over det hele og vi var meget heldige med vejret

Næste barnedåb (termin 6 dec) skal også holdes hjemme men kommer til at foregår på vores loft da det bliver i Februar vi skal holde det. Vi skal have forret med kylling(kyllingecoktail i stedet for rejecoktail) så skal vi have buffet, med salatbar, frikadeller, mini buger og mange andre ting til dessert skal vi have pandekager med diverse tilbehør som buffet (da vi har egen firma Pandekagevognen vil alle gerne have vores pandekager :-) så nedenunder bliver der "legeplads" for alle børnene
total hygge :-)

Anmeld

16. september 2012

LBK

Sommerfugl86 skriver:

Hvad var menuen??
Traditionelt eller??

Vi holdt vores barnedåb hjemme, med hele familie. Vi fik Buffet og senere kaffe og "dåbskage". Super hyggeligt på få kvadratmeter. Det samme gør vi til sommer når nummer to kommer. 

Anmeld

16. september 2012

Levi&LilysMor

Sommerfugl86 skriver:

Hvad var menuen??
Traditionelt eller??

Til min søns dåb lavede vi buffet, og så fik vi kage, kaffe og boller  det var kun den nærmeste familie, som vi holdte for 

Anmeld

16. september 2012

twinny

Vi fik dunser, kylling, pastasalater (dansk, græsk insp.) Kartoffelsalater igen dansk og græsk. Forskellige salater og sådan noget.

Jeg havde selv bagt kager. banan, blåbær, hindbær og chokoladekage.

Anmeld

16. september 2012

N1

Her var det 3-retters efterfulgt af kaffe og dåbskage og senere natmad 75 mennesker og stort lokale - og så var det en lørdag

Anmeld

16. september 2012

Fru.Mäes <3

Vi holdte min søns barnedåb i den Kirke som JEG er konfirmeret i + præsten der døbte ham, var ham der døbte mig..

Vi holdte selve barnedåben på min Far's arbejde i deres kantine, også havde vi nogle af min mand's venner som er kokke, til at lave en ordentlig omgang BRUNCH med alt til..

Ganske stille og rolig 

Min søn blev døbt i et habit sæt fra H&M, da der ikke er nogen dåbskjole i hverken min mand's eller min familie.. Så vi blev enig om at han skulle have noget HELT andet. Når lille pigen skal døbes skal hun osse have en fin kjole eller sådan noget fra H&M.

Anmeld

16. september 2012

Ciss

1. gang: Den nærmeste familie til middag, Suppe, Ovnsstegte koteletter med en masse tilbehør, Hjemmelavet is til dessert, Dåbskage og kaffe til afslutning, maden lavet selv.

2. gang: Den nærmeste familie og nogen venner til stor frokost. Tapas buffet, dåbskage og kaffe. Maden bragt udefra.

Begge gange lavede vi langbord midt ned gennem stuen hjemme.

Anmeld

16. september 2012

Benjamins'mor

Vi havde en buffet / tag selv bord som skulle dække både forret og hovedret, vi havde bla. tarteletter, frikadeller, flødekartofler, salater og meget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.