LineSchack skriver:
ja som overskriften lyder, hvor meget sover jeres lækrebiskner i løbet af dagen.
en veninde jeg havde på et todspunkt sagde altid ja line bare vent når Emma er 3 mdr slutter det, og hun spver kun en halv time plus hun skal gøres træt. nu blir Emma 6 mdr d. 24 sept og sover stadig omkring 17 timer i døgnet og falder stadog i søvn af et måltid som hun plejer...
kom så til at tænke på om jeg er den eneste der har et nemt barn på det punkt??..
Vi har en af hver slags...
Og vores sp sagde at ved 3 mdr kan det enten blive meget bedre med hendes rytme eller værer endnu...
Den ældste sov igennem inden vi tog hjem fra barsels afd., altså sov fra 20/21-06.00. I dagtimerne sov han i snit 4 timer - vågen 1-1½ timer - sove 4 timer osv. Det ændred sig da han started i dp; blev vækket kl 7.00, sove til formiddag 1-1½ time, sove til middag 3 timer og godnat sov godt kl 19.00. Nu er han 4 år har smed først middags luren her i marts og sover stadig fra 19-07.00
Freya fis på 5 mdr er en helt anden historie, hun har altid sovet godt om natten - men været noget af en opgave om dagen... Hun vågner som regl mellem 7 og 7.30. Sover til formiddag i alt fra 30 min - 2 timer. Middagsluren det samme og gerne en lille morfar inden aftensmad. Hun bliver puttet mellem 20 og 20.30, vågner mellem 3.30 og 5 for at få babs...
Anmeld