hvor meget sover jeres guldklumper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2012

LineSchack

ja som overskriften lyder, hvor meget sover jeres lækrebiskner i løbet af dagen.

en veninde jeg havde på et todspunkt sagde altid ja line bare vent når Emma er 3 mdr slutter det, og hun spver kun en halv time plus hun skal gøres træt. nu blir Emma 6 mdr d. 24 sept og sover stadig omkring 17 timer i døgnet og falder stadog i søvn af et måltid som hun plejer...

kom så til at tænke på om jeg er den eneste der har et nemt barn på det punkt??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Københavnermor

Min datter er 9 måneder og sover mellem 15-16 timer i døgnet stadigvæk..

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

Min søn sover nok 12-13 timer i døgnet. Nogle gange er han meget træt når han kommer hjem fra vuggestue og så bliver han puttet kl. 18 andre gange kl. 19. Han vågner fast kl. 06 og får så en eftermiddagslur ca. 11:30. Men igen så får han nogle gange en formiddagslur kl. 09:00 og så bliver han puttet igen kl. 15:00 ..

Men vi følger mest mønsteret med en lille eftermiddagslur og så i seng omkring kl 18:00

Han er 11 mdr. før han begyndte i vuggestue sov han formiddagslur og eftermiddagslur. 

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

Camillakn skriver:

Min søn sover nok 12-13 timer i døgnet. Nogle gange er han meget træt når han kommer hjem fra vuggestue og så bliver han puttet kl. 18 andre gange kl. 19. Han vågner fast kl. 06 og får så en eftermiddagslur ca. 11:30. Men igen så får han nogle gange en formiddagslur kl. 09:00 og så bliver han puttet igen kl. 15:00 ..

Men vi følger mest mønsteret med en lille eftermiddagslur og så i seng omkring kl 18:00

Han er 11 mdr. før han begyndte i vuggestue sov han formiddagslur og eftermiddagslur. 

Glemte lige Da oliver var 6 mdr sov han altså os så meget. Der sov han ca. 3 gange om dagen af 1-2 timer ad gangen. Det er en meget normal sove rytme vil jeg mene. Og hvis han fik bryst faldt han tit hen. De bruger så mange sanser og øver vildt meget i den alder på at komme frem i verden

Anmeld

17. september 2012

Mor til Ella

LineSchack skriver:

ja som overskriften lyder, hvor meget sover jeres lækrebiskner i løbet af dagen.

en veninde jeg havde på et todspunkt sagde altid ja line bare vent når Emma er 3 mdr slutter det, og hun spver kun en halv time plus hun skal gøres træt. nu blir Emma 6 mdr d. 24 sept og sover stadig omkring 17 timer i døgnet og falder stadog i søvn af et måltid som hun plejer...

kom så til at tænke på om jeg er den eneste der har et nemt barn på det punkt??..

10-12 timer om natten dog med en del pauser (desværre)

1,5 time formiddag

2-3 timer til middag

Så det er da også der omkring

Det har ella også altid gjort, dog bedre om natten de første 3 mdr.

Anmeld

17. september 2012

Francisca

LineSchack skriver:

Her bliver Lilje 4måneder d.30 september.

Hun sover fra 22.00 til 07.00 igen fra mellem 8.30-9.00 også alt mellem til 11.00-12.00 eller 13.00-14.00 og sover gerne igen om eftermiddagen og om aftenen ved 20 tiden. så hun kan os komme op på en 15-17 timer i døget

Anmeld

17. september 2012

Wimmie

LineSchack skriver:

Mila er 9 mdr og sover mellem 13 og 15 timer i døgnet. Da hun var 6 mdr. sov hun nok mellem 15 og 17 timer 

Anmeld

17. september 2012

jeanett 26

Vores søn er 8mdr og sover ca 17 timer i døgnet

Anmeld

18. september 2012

LineSchack

svarer lige samlet, det da rt godt bevis på ay det helt normalt og på ingen måde mærkeligt. det er nu super skønt og er også af den tro at de stafig behøver det i den alder, vis de i så fald er trætte. tak for nogle gode,svat 

Anmeld

18. september 2012

MissTas

LineSchack skriver:

Annastacia er 7 mrd. og sover fra 20.30 om aftenen til 07.00 om morgenen. Så sover hun fra 9.30-10 og så middagslur fra 12.00-14.30 ca.

det er hvad hun sover på en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.