Mere retro bliver det da ikke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

An&Jo

**Ønskebabyen skriver:

Denne er total retro og billig

http://www.dba.dk/roeremaskine-kenwood-reto/id-849 20710/

Den sidste her er total fed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

**Ønskebabyen

An&Jo skriver:

Ja helt vildt, men tænker bare at den nok ikke kan holde til ligeså meget som de andre kan.

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Skifreaken skriver:

Var i dag ved min far og rydde skabe på mit værelse. Måske også på tide når man er flyttet hjemmefra for en del år siden.. hrm...

Snakken falder på køkkenmaskiner, har længe sparet sammen til en og oprettet denne tråd for at få råd om hvilken jeg skulle købe.

Min far siger, at han da har min farmors gamle Kenwood til at stå - !! Fedt! Den blev straks slæbt til Århus gjort ren, fotograferet og taget i brug. I morgen skal den stå sin eksamen og bliver så spændende at se hvordan den har klaret det!!

Billeder af "damen" Synes den er sååå flot

Jeg har min mors Kenwood fra..og hold nu fast...1964, og den kører stadig i bedste velgående...de er ikke til at slide op de gamle "traktorer".
Det er ligesom med de gamle Nilfisk støvsugere, de kører i en uendelighed. De skal bare have en rensning og nogle nye kul i ny og næ   

Hvor er den iøvrigt flot  

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

L&V

Skifreaken skriver:

Årh det er blæret!! Har du ikke et billede!!

Er ikke lige hjemme men kan prøve og ta et billede når jeg kommer hjem

Anmeld

16. september 2012

Skifreaken

SussieThyssen skriver:

Jeg har min mors Kenwood fra..og hold nu fast...1964, og den kører stadig i bedste velgående...de er ikke til at slide op de gamle "traktorer".
Det er ligesom med de gamle Nilfisk støvsugere, de kører i en uendelighed. De skal bare have en rensning og nogle nye kul i ny og næ   

Hvor er den iøvrigt flot  

Kærligst
Sussie 

Hvor fedt!!! og skægt du nævner Nilfisk. Vi har vores som er ret så gammel :p Aner ikke hvor meget, men bestemt og slet ikke moderne :p Kører strålende, men måske den skulle sendes til en tuning nu du nævner det.. det er den nok aldrig blevet :p

Anmeld

16. september 2012

Skifreaken

Månsson skriver:

Er ikke lige hjemme men kan prøve og ta et billede når jeg kommer hjem

skønt Vil jeg virkelig gerne se

Anmeld

16. september 2012

Skifreaken

An&Jo skriver:

haha den er sej!!

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Skifreaken skriver:

Hvor fedt!!! og skægt du nævner Nilfisk. Vi har vores som er ret så gammel :p Aner ikke hvor meget, men bestemt og slet ikke moderne :p Kører strålende, men måske den skulle sendes til en tuning nu du nævner det.. det er den nok aldrig blevet :p

Den vinder kun ved det, kan jeg love dig...min kører også i bedste velgående, og den er fra...hmmm, jo '89.

Anmeld

17. september 2012

Fenja09

Den er super fin!  Min søster har også lige fået vores farmors gamle, den er vist fra slut 50´erne eller starten af 60´erne. Udseendsmæssigt er den ligeså pæn og velholdt, som var den købt idag - utroligt så godt de passede på deres ting dengang. Men den har nok også kostet en bondegård i den tid

/Fenja

Anmeld

18. september 2012

Pige2009

Skifreaken skriver:

Ja, det er helt vildt Synes dog den larmer en del, men det gør de nye måske også? Det ved jeg jo ikke noget om :p

Jeg har en ny, som jeg købte megabilligt i køtilbud i Silvan og jeg synes ikke, det larmer tilnærmelsesvis så meget som Minimo, der er magen til din. Men Kenwood er altså bare guld - gammel såsom ny!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.