Mere retro bliver det da ikke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Skifreaken

Var i dag ved min far og rydde skabe på mit værelse. Måske også på tide når man er flyttet hjemmefra for en del år siden.. hrm...

Snakken falder på køkkenmaskiner, har længe sparet sammen til en og oprettet denne tråd for at få råd om hvilken jeg skulle købe.

Min far siger, at han da har min farmors gamle Kenwood til at stå - !! Fedt! Den blev straks slæbt til Århus gjort ren, fotograferet og taget i brug. I morgen skal den stå sin eksamen og bliver så spændende at se hvordan den har klaret det!!

Billeder af "damen" Synes den er sååå flot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Pige2009

Total cool!

Anmeld

15. september 2012

Skifreaken

Baagøe skriver:

Total cool!

Ja, det er helt vildt Synes dog den larmer en del, men det gør de nye måske også? Det ved jeg jo ikke noget om :p

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

Ej hvor sejt

Jeg lånte min svigermors indtil jeg fik købt en selv.. Og det er nok næsten samme årgang Og de virker stadig upåklageligt og ja de nye larmer også

Anmeld

16. september 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Ej hvor sejt

Jeg lånte min svigermors indtil jeg fik købt en selv.. Og det er nok næsten samme årgang Og de virker stadig upåklageligt og ja de nye larmer også

ja, den er bare så cool og må sige jeg er imponeret over den

Anmeld

16. september 2012

An&Jo

Årh den er da bare SÅ fed.. hvis du bliver træt af den, så sender du den bare lidt længere nord på..

Ville elske at finde sådan en der på et loppemarked, eller i et skab et sted, men det sker desværre ikke.. :/

Anmeld

16. september 2012

otlitrom

er det en major? har en af lidt nyere dato, men stadig gammel. jeg elsker den!!

Anmeld

16. september 2012

otlitrom

An&Jo skriver:

Årh den er da bare SÅ fed.. hvis du bliver træt af den, så sender du den bare lidt længere nord på..

Ville elske at finde sådan en der på et loppemarked, eller i et skab et sted, men det sker desværre ikke.. :/

du kan være heldig på dba!

Anmeld

16. september 2012

Skifreaken

An&Jo skriver:

Ja, er også bare helt vild med den Tror ikke lige jeg bliver træt af den :p

Anmeld

16. september 2012

Lisbeth85

Haha! Den er da sej! Og den er i det mindste ikke brun eller orange som så meget andet fra dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.