Så blev min far bisat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. september 2012

CarinaSB

Så blev min dejlige far bisat  Han fik en super smuk bisættelse og præsen holdte en super smuk tale .. Og jeg brød virkelig sammen da kisten blev båret ud af kirken

Billederne ligger ikk helt i rækkefølge .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

LMX

Det var med garanti super hårdt

Håber I fik sagt godt farvel til ham og kan mindes de gode stunder.

Anmeld

15. september 2012

metski83

Så blev min dejlige far bisat  Han fik en super smuk bisættelse og præsen holdte en super smuk tale .. Og jeg brød virkelig sammen da kisten blev båret ud af kirken

Billederne ligger ikk helt i rækkefølge .. 

Smukt. 

Håber dagen blev som den skulle. 

Har selv været det samme igennem i sidste uge, dog med min morfar. Men selvom han var ældre, så er det bare stadig forfærdeligt at miste. Det værste i livet.

Ens verden går i stå, men verden omkring en fortsætter som var intet hændt. 

Jeg var med til at bære kisten, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Det var meget specielt. 

Jeg håber du er okay trods omstændighederne. Jeg ved det er en hård tid. 

Anmeld

16. september 2012

CarinaSB

LMX skriver:

Det var med garanti super hårdt

Håber I fik sagt godt farvel til ham og kan mindes de gode stunder.

Det var bare rigtig hårdt 

Anmeld

16. september 2012

CarinaSB

metski83 skriver:

Smukt. 

Håber dagen blev som den skulle. 

Har selv været det samme igennem i sidste uge, dog med min morfar. Men selvom han var ældre, så er det bare stadig forfærdeligt at miste. Det værste i livet.

Ens verden går i stå, men verden omkring en fortsætter som var intet hændt. 

Jeg var med til at bære kisten, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Det var meget specielt. 

Jeg håber du er okay trods omstændighederne. Jeg ved det er en hård tid. 

Den gik som den skulle .. Dog var vejret ikke helt som håbet og som min far altid har sagt han gerne ville have det .. Det behøvede ikke at være vildt varmt, men gerne lunt og vind stille .. Men det blev deværre ret meget modsat .. Det stormede og regnede helt vildt .. Jeg havde valgt at jeg ikke ville være med til at bære kisten ud da jeg slet ikke ville kunne gøre det .. 

Er begyndt at blive bedre .. Men kan godt mærke at savnet er stort og jeg egentlig bare venter på at han kommer på besøg eller ringer .. Men inderst inde ved man godt det ikke sker, men man håber jo alligevel .. Dog sover jeg ikke meget om natten .. har en sindsyg uro i kroppen og det kan tage flere timer og falde i søvn om natten og når jeg endelig falder i søvn vågner jeg flere gange om natten .. Så det er imellem ingen søvn og 2 timers søvn om natten

Anmeld

16. september 2012

B&J

mine øjne løber i vand bare af synet af billederne det er så smuk og det er så hårdt...

jeg sender dig og din familie en masse krammer og tanker

Anmeld

16. september 2012

Dot D

Åh, hvor kan jeg huske det... Det er vildt hårdt at sige farvel til ens forælder

Hvor er du heldig, at du har billeder Der var en fotograf, der tog alle billederne til min mors begravelse (hendes sygdomsforløb var blevet fulgt af journalist og fotograf til den lokale avis) og han har mistet dem alle... Nej, nu får jeg helt tårer i øjnene igen. Der var billeder med min søster og jeg ved kisten, men vigtigst for mig, så blev der taget nogle med mig og Sophie, hun var 2 måneder dér..

Det er jeg meget ked af, at de er væk.

Jeg kan godt følge dig i det dér med at gå og vente på opkald, sms og besøg. Det bliver mindre med tiden, men jeg kan stadigvæk tage mig selv i at næsten skrive en sms eller ringe til min mor, og det er snart 8 år siden

Mit råd til dig, snak om dit tab, snak om din far og lad være med at holde det inde. Det giver en dejlig "frihed" at tale om den man savner

Anmeld

16. september 2012

wamse

Kan godt huske følelsen/følelserne

Anmeld

16. september 2012

otlitrom

Det gør mig ondt at du har mistet din far. Jeg mistede min far for et halvt år siden, og billederne bringer mig tilbage dertil - men ikke på en negativ måde forstås!

Det er utrolig svært at sige farvel til dem man har kær, unge som gamle.. jeg håber du på sigt kan mindes alt det gode og sorgen falder lidt i baggrunden. Savnet, og ønsket om et besøg eller et opkald kan jeg levende sætte mig ind i.. Det er svært

knus

Anmeld

16. september 2012

Bebsen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.