så er det vist på tide med lidt herfra... billeder + update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Nettemor skriver:

Elsker hendes frisure! D

Og Frederic ser bare SÅ fræk ud

Hun var nærmest også født med hanekam og først her for en 1½ mdr siden at det hele lå ned.... Men det har kunnet tæmmes med spænder og så kom jeg i sidste weekend i tanke om at der jo er lavet de der små elastikker og så måtte vi i krig..

Han kan også være noget så fræk - på den gode måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Loa

Hold nu kæft nogle lækre børn

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen skriver:

Åhh hejsa søde ven.
Jamen hvor er det dog fantastisk...sikke da en lille skøn-frækkert, du har fået der

Og hvad med vores Frederic..hvordan går det med ham, den dejlige dreng?
Hvor er han dog blevet stor.

Kæææmpe knus
Sussie 

Hej min ven..

Har selv ikke været så meget på baby.dk - syntes der har været så meget at se til..

Og tak, på det punkt ligner hun jo 'blot' sin storebror - han kan stadig lave de bandit blikke...

ALtså frederic er som frederic er.. Vi har gode dage og dårlige dage, men får fantastisk hjælp af vores kkp'er - hun giver nogle gode redskaber.. Han har stadig efter 1 år i bh, svært ved at have tillid til pædagogerne og er utryg ved nogle børn/situationer - som igen udløser at han tisser i bukserne. Også med hans fætre er den gal, da de jo altid har været nogle vildbasser - hvilket frederic ikke er, så bliver han utryg mm og tisser igen i bukserne.

Men ellers er han hele 106 cm ren charme, så han er kommet godt med igen...

Knus herfra..

Anmeld

16. september 2012

jydeinden skriver:

hvor er hun da bare kær med sit strithår, det er såå charmerende

og hold op hvor er frederic da blevet stor

Tak...

Jamen uanset om vi med føntørren lagde det ned, så rejste det sig blot igen... Men nu hvor det er så langt, kan det fysisk ikke stå op mere...

Ja han er vokset rigtig flot på det sidste...

Anmeld

16. september 2012

Loa skriver:

Hold nu kæft nogle lækre børn

Tak skal du have...

Anmeld

16. september 2012

babymus77

Ejjj men hold nu op søde hvor er hun lækker!!! Så gode billeder af begge dine børn 

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hej min ven..

Har selv ikke været så meget på baby.dk - syntes der har været så meget at se til..

Og tak, på det punkt ligner hun jo 'blot' sin storebror - han kan stadig lave de bandit blikke...

ALtså frederic er som frederic er.. Vi har gode dage og dårlige dage, men får fantastisk hjælp af vores kkp'er - hun giver nogle gode redskaber.. Han har stadig efter 1 år i bh, svært ved at have tillid til pædagogerne og er utryg ved nogle børn/situationer - som igen udløser at han tisser i bukserne. Også med hans fætre er den gal, da de jo altid har været nogle vildbasser - hvilket frederic ikke er, så bliver han utryg mm og tisser igen i bukserne.

Men ellers er han hele 106 cm ren charme, så han er kommet godt med igen...

Knus herfra..

Det er godt.

Jeg synes da også han har taget pænt på, og er blevet laaang 

Anmeld

16. september 2012

babymus77 skriver:

Ejjj men hold nu op søde hvor er hun lækker!!! Så gode billeder af begge dine børn 

tak...

ja hun er skide charmerende og bare altid smilende..

Anmeld

16. september 2012

Clisolka

Hvor er det dog en dejlig update! Hvor er hun blevet stor - jeg ææælsker det billede, hvor han kysser hende på panden 

Anmeld

16. september 2012

Babymor2010 skriver:

Hvor er det dog en dejlig update! Hvor er hun blevet stor - jeg ææælsker det billede, hvor han kysser hende på panden 

Tak tak..

ja hun er den ældste i mg - vi er ialt 6 mødre og lige fordelt med 3 piger og 3 drenge...

Hun er så den mindste i forhold til alder, en del af de andre har lige været til 3 mdr's us og stik og der havde de samme tal som Freya havde ved 5 mdr's us.. Men vi er blevet enige om at det er fordi hun har så meget krudt i mølle...

Hvis man tænker på at der kun var 10 g og 1 cm i forskel mellem frederic og freya ved fødsel - så vokser de bare helt vildt hver deres vej... Vægt/cm hos Freya ved 4 mdr, var det samme som frederic var ved 9 uger...

Hun får mange mutt'er af sin bror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.