Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Jamen så var det jo bare super lækkert at det var muligt med dag hold Jamen det kan meget vel være jeg gør det
Jamen så var det jo bare super lækkert at det var muligt med dag hold Jamen det kan meget vel være jeg gør det
ja og nu laver han det han er udd som, på et lille lokal værksted og ligger ikke på landevejene om natten mere..
Du skal bare føle dig fri...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Frederic og Freya skriver: ja og nu laver han det han er udd som, på et lille lokal værksted og ligger ikke på landevejene om natten mere.. Du skal bare føle dig fri...
ej syntes lige jeg ville dele lidt flere med jer...
Er så stolt over de 2 smukke skabninger vi har fået..
Baby2påvej skriver: Hold nu op en lækker lille sag. Og så sej altså
Hold nu op en lækker lille sag. Og så sej altså
mange tak...
Mor til Frederic og Freya skriver: mange tak...
Mor til Frederic og Freya skriver: ej syntes lige jeg ville dele lidt flere med jer... Er så stolt over de 2 smukke skabninger vi har fået..
Åhh hejsa søde ven.Jamen hvor er det dog fantastisk...sikke da en lille skøn-frækkert, du har fået der
Og hvad med vores Frederic..hvordan går det med ham, den dejlige dreng?Hvor er han dog blevet stor.
Kæææmpe knusSussie
hvor er hun da bare kær med sit strithår, det er såå charmerende
og hold op hvor er frederic da blevet stor
Baby2påvej skriver: Skønne unger, helt sikker.Det kan være jeg skal købe dit babytøj, når Freya er færdig med det, for det er da nuttet.
Skønne unger, helt sikker.Det kan være jeg skal købe dit babytøj, når Freya er færdig med det, for det er da nuttet.
tak..
Ja en del kan genbruges..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128