Heidi Emilie, er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

bøllen

Vil ikke sige det er synd. Heidi er jo et ganske alm navn, men ikke så brugt mere.

Jeg er ikke til den slags navne, og ville ikke kalde mit barn det. Ikke fordi det er grimt. bare ikke min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Ina33

Jeg elsker sammensatte navne, og har selv en søn der hedder Oskar Sofus, så jeg kan også godt lide at det er lidt specielt.

Men Heidi Emilie klinger bare ikke rigtigt i mine ører, jeg bryder mig simpelthen ikke om sammensætningen. Men pyt med hvad jeg og alle andre synes, hvis I kan li' navnet, så er det jo bare det hun skal hedde.

Anmeld

15. september 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Ja, er det synd at kalde sit barn Heidi Emilie, hvis man lever i 2012?
Emilie vil blive et mellemnavn og Heidi et fornavn. Kom med jeres meninger og begrund meget gerne dit svar..

Er anonym da jeg ikke vil kunne Googles af venner og familie..

- Det skal lige siges at jeg elsker navnet, men at jeg er lidt i tvivl da det er meget få der bliver døbt det i tiden.

hm... altså... nu skal du tænke på vi ALLE har forskellige meninger om navne, så der vil altid være for og imod for et navn, men hvis du synes  det er et flot navn skal du da tage det!!! Der er da ingen herinde på baby, som skal ændre din mening for dit barns navn bare fordi de ikke kan lide det 

Og nej jeg synes ikke navnet et grimt 

Anmeld

15. september 2012

Barejegsnartergravid

Nu spørger du, så helt ærligt kan Jeg kan ikke lide navnet, lige så vel som jeg fx ikke kan lide Oliver, men det er udelukkende pga min smag i navne, men hvis jeg mødte en babypige der hed det ville jeg aldrig synes det var synd

Anmeld

15. september 2012

FrkT

Jeg synes Heidi er et gyseligt navn, så derfor kan jeg ikke lide navnet. Men det har nu intet med den tid vi lever i at gøre, det er bare min smag i navne, og har aldrig kunne fordrage det navn. Og så gør det det jo heller ikke bedre at jeg har kendt en del med det navn, som var forfærdelige mennesker (ved godt det jo ikke er pga. navnet, men kan alligevel ikke lade vær at forbinde navnet med dem, da de jo nu engang hed det).

Men kan I lide det, så er det da det I skal vælge....

Anmeld

15. september 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Ja, er det synd at kalde sit barn Heidi Emilie, hvis man lever i 2012?
Emilie vil blive et mellemnavn og Heidi et fornavn. Kom med jeres meninger og begrund meget gerne dit svar..

Er anonym da jeg ikke vil kunne Googles af venner og familie..

- Det skal lige siges at jeg elsker navnet, men at jeg er lidt i tvivl da det er meget få der bliver døbt det i tiden.

Jeg synes det er helt okay at kalde sit barn Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.